• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Tuhan yang tentukan..

    Feb 3, 2010
    Salam
    semalam adalah hari rabu.. =p
    aku ade test structural analysis
    bertempat di XDK4 UMP pada jam 3ptg

    pada mereka yg bukan dalam bidang kejuteraan awam
    structural analysis tu ade lah subjek wajib fakulti
    ia mngisahkan kira2 loading pada setiap structure
    contoh structure plak adalah column, beam, frame

    rumusan aku tuk test tu smlm adalah
    soalan senang
    tp jalan keje yg panjang hampir tiga muka surat
    boleh menyebabkan mcm2 kesalahan
    antara kesalahan yg biase aku buat

    salah tekan calculator
    salah tgk nombor
    salah salin nombor
    salah konsep

    aku redha n berserah
    cz aku dah usaha wlpon aku rase mcm x cukup je usaha aku
    structural analysis antara subjek yg mncabar
    tp i like..haha

    k..layan gambar meja stdy aku





    nota kaki : masih ade 2 test yg mnanti aku pada minggu depan..so aku rase no outing pada minggu ni

    0 Mereka yg baik: