• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Perkara yang aku lakukan waktu cuti sem

    May 27, 2009

    Pagi


    makan sedap2 dekat umah

    bgn tdo pkl 9 pg ( hampir setiap hari..hehe)

    no more sarapan pagi (kalau kat ump pon xd nye sarapan2 ni)

    amik adan (adek bongsu aku ) dekat tadika..tiap2 hari sje wat aku angin dengan pakai kasut terhegeh2..sje nj aku tggu die kt luar pagar tu

    amik lauk makan tghari kat kedai ayah..mak aku masak..bukan lauk kedai..huhu

    tp yg penting..slalu aku masak ni..aku slalu masak nasi je lah..hehe


    Tghari


    Tgk tv..cite wanita hari ini

    Ewah2

    Dari mata Arissa ( tp dah tamat dah cite die..adaptasi dr novel kau sygku )

    Cite Filipina + Malaysia.. Jericho n Awal ashari.. ( dah tamat gak..xingt tjuk)

    Cite filipina ganti cita yg dah tamat..ex Jericho plak heroin die..not bad la

    Gerhana..nk xnk di hati Sara..best cite ni..Rosyam Nor n Jee yg berlakon

    Upik n Laura..kadang2 je tgk..cz over sgt pelakon die..busan + menyampah

    Tido jap..dlam kol 3.30 bgn lah..huhu..


    Petang


    Mandikan ben n betty

    Siram pokok bunga

    Potong rumput tepi umah

    Bleh katekan jd tukang kebun la waktu2 petang ni


    Malam


    Tgk tv........

    Berita utama

    Cinta tuk ain

    Rempit VS impak maksima

    Samarinda

    Smallville


    Kdang2 aku lepak umah bestfriend aku..lepak2 smbil main tenet..haha..

    Pastu kol 12 tido la..cz semua adek2 aku sekolah lg nak xnk kene la ikut waktu dorg tido..dorg kol 10 dah kene tdo..tp aku diberi kebenaran tuk tgk tv smpi kol12 je.. huhu..

    Masuk bilik pon bukan tdo..aku main game smbil dgr lgu..kol 1 bru tido..tu je.. sekian.

    2 Mereka yg baik:

    1. .:nuraffizza:. said...:

      wah, perancang masa yg hebat!!