• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Kenangan ramadan & syawal yg lepas

    Aug 7, 2013

    Assalamualaikum....Ramadan bakal meninggalkan kita..ntah jumpe ntah x ramadan pada tahun depan.. Ramadan lepas dia bersama kami...tahun terakhir die menyambut Ramdan dan syawal bersama.  Siapa sangka... Mati itu pasti..masa..tempat dan bagaimana tiada siapa tahu melainkan Allah..

    Ramadan & syawal yg lepas..aku seorang penganggur...Alhamdulillah. .Ramadan & syawal kali ini aku seorang yg berkerjaya..

    Ramadan & syawal yg lepas aku dapat mengemas rumah bersama arwah..ingatkan tahun ni aku kemas sorg sbb arwah dah kahwin..tp mmg aku kemas rumah aku sorang tahun ni di bantu adek2 lelaki aku..

    Ramadan & syawal lepas mmg dapat aku shopping bersama arwah.. paling susah nak cari kasut tuk arwah..sebab saiz kasut die 4..susah nk dpt tuk design org dewasa...

    Ramadan & syawal yg lepas..gambar family 8 orang..ingatkan tahun ni akan bertambah 9org termasuk adik ipar..tp..tahun ni 7 orang...hilang seorang bunga dalam rumah kami..

    Ramadan & syawal yg lepas..dan ramadan & syawal kali ini pasti akan berbeza...pastinya..

    Note: Moga arwah adek ditempatkan dalam golongan mereka yg beriman dan di permudahkan urusannya disana.

    Selamat hari raya maaf zahir dan batin dari saya Nurulain Zaini..

    0 Mereka yg baik: