• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Award..for what?

    Sep 9, 2009


    tak disangka2..
    blog aku dapt award dr weyh2..
    time kaceh lah eh..
    cz bg aku smthing tuk mmnuhkan mse lapang aku..
    aku xd mood dah nk stdy..
    mood raya dah mula dah..
    dalam kepala otak aku ni..
    lagu raya,baju raya,kuih raya..
    x lupe gak..
    duit raya tuk cover duit yg terover blnje mse pose..

    bajet2 bleh la jimat bulan2 pose ni..
    sikit pon x jimat rsenye..
    mula2 je jimat..
    wat air sendiri lah..
    last2..
    dgn g buka luar byk kali
    tapi hepi
    mcmne tu..sape nak jwb..
    duit dlm bank nk kering dah nii....
    nmpknye x lme lg aku dlm tggungan pa n ma lah nmpak nye..
    blanje kene cover2 sikit..
    cz duit blanje yg mak n ayah bg bukan byk sgt pon..
    huhu..naseb la labu...

    aku x bls lg tag ni..
    yg kat tas smua tu aku merepek je tuk wat entry aku pnjg kli ni
    sesi meluahkan perasaan yg terendam
    hahahaha..
    ni tag yg sbnarnye
    dlu aku d wat gak entry lebih kurg mcm tag ni
    entry yg tu aku mintak org komen ttg aku
    tp kali ni..
    aku plak yg kene komen diri sendiri..
    jgn d yg tmuntah sudah bce komen aku ni
    aku nye diri..aku tau lah aku mcm ne..
    huhuh...lalalalala..silakan bca dibwah..ttg aku..komen dr aku sndiri..
    amik mase tuk ssuaikan diri dgn org
    not peramah..percayalah..huhu
    lately suke mmbebel..haha.
    hati masih sebelah..sebelah lg xtau pd sape..
    (maksud tersirat tu)
    slalu pcya pd diri..
    btggungjwb..
    not really rajin..sometimes je.
    xmudah pcya pd org..
    berterus terang n pndai smpn perasaan..
    kdg2 klw tak thn..lpas gak perasaan tu..
    ank bapak..
    sius..aku ank bapak..
    teman kpd mak..
    sayang dua2..huhu..
    shopping..xske sgt..
    bile rse nk bli je aku kn shopping..
    mcm smlm..biarlah rahsia..
    kwn yg setia..haha..
    insyaallah...

    k sekian saja komentar dr aku..da~..salam




    0 Mereka yg baik: