• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Personal to me but not too u!!

    Sep 3, 2009
    zaman kanak2

    Nama penuh :
    NURULAIN BINTI ZAINI..sesimple org nye

    Tarikh lahir:
    26 Mei 1988..slalu ttukar..25Jun 1988..ish3

    Tempat lahir :
    Hospital besar melaka..wad brape...xpenah plak aku tnye mak aku..

    Tempat membesar :
    Melaka..dr tapak kaki sebesar 2 jari..smpi lah skrg..Melaka is my home town!!

    1) Siapakah name kawan rapat anda waktu kecil ?
    Nurhafizah bt Idris..dr tadika lg kitaorg kwan..sampai la..la ni.. insyallah..untill the end of my NYAWA..

    2) Apakah permainan mase kecik yang anda masih ingat?
    Byk yg aku main..masak2..smpi tbkr ttgn kanan..konda kondi smpi tmasuk dlm dusun org, guli, gasing..adek aku yg ajar..expert lg smpi skrg..jigsaw puzzle..ni lah pemainan pofular family aku

    3) Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
    Cakap mak kite...dah r..xmo kwn dgn ko lg..mm..pe lg ek..ingat bgus sgt ke??..haha

    4) Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
    kat depan umah arwah nenek..d pdang yg luas tuk main rondes ( lbih kurg mcm kriket ) main masak2 slalu kat garaj kete bapak aku je..haha..nasib baik x hangus

    5) Apakah cita-cita anda semasa kecil?
    tyme tadika nak jadi cikgu
    tyme darjah 3 sampai 4 nak jadi doktor, bomba, polis..ntah pape
    tyme darjah 5 nak jadi posmen..haha..cz slalu tgk cik din mik surat kat peti surat sblah workshop ayah aku
    pastu nak jadi chemical engineer, dan pakar kire2..matematik..wawaw
    tapi skang blaja civil engineering lak..
    xpelah..yg penting d warne..haha...kulit muka smkin malap..kuang2..gune lah sparkling white.. xgitu cik yam??..

    6) Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?
    lebih kurg je kot..sailamon..salah plak eja..doraemon..dragon ball..mm xpe nk ingt lah..

    7) Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?
    ais krim kacang..tp skrg x main dah..huhu..rota..rase udang mnjilat jari..waaaaa..pose2..

    8) Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?
    mm..x d kot..cz aku hepi ngan kwn2 yg aku d skrg..yg lepas biarkan lepas..ceh..padahal.. xingat sape2 punye name pon..haha

    9) Apakah gelaran anda semasa kecik?
    Ain...smpi skrg...skrg dah mcm2 gelaran dah..tak nk tnye ke?? huhu..lalala

    10) Siapa yg mahu ditag?
    Mira ( weyh2 )
    anis ( romate tercinte )
    dayah ( romate yg keliru dgn status bangse nye )
    cik ida ( semakin hari smakin cun..haha..kene blanje mkn ni)

    2 Mereka yg baik:

    1. inn_syira said...:

      biar ak jd org 1st tny...
      pe gelaran ko mse kck?
      hahaha

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      kn aku dh bgtau...

      ain...

      klw skrg byk r gelaran..hahhahah