• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Hangus cerita novel bila....

    Mar 24, 2012
    Entry aku ni lebih kpd cerita bicara hati ... novel bicara hati..penulis oleh Damya Hanna ... novel pertama aku.. dan novel yg mmulakan diri aku sebagai peminat novel tempatan..


    or ni cover baru ( dibawah )


    bile dgr cerita novel ini nak didramakn... kami sgt excited ! ... tp bile dah didramakn.. x rase pon excited tu... knp perlu ubah jln cerita novel ni..klw drama ni diadaptasi dr novel ni... ubah sikit tu ok lh..ni mcm dh byk plk ubahnye.. novel ni pon aku rase ade peminat-peminat mcm ombak rindu...


    pelakon pon pd aku x sesuai... sila baca dulu sebelum didrama atau difilemkn.. sorry to say =)

    2 Mereka yg baik:

    1. m&m's said...:

      tengku syahran x ensem macam dalam novel. hahahaha.

    1. Putri said...:

      baca novel lagi puas dari tengok drama