• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Sibuk dengan bussines

    Mar 2, 2012
    Salam... aku agak sibuk sekarang ni dengan semester akhir dan part time aku dgn bussines persendirian aku....so x sempat nak update tuk korang..

    En nuffnang pon mcm segan2 je dah nak bg i ang pau..ngehhh..tp ade lah jugak sikit... tp biar dulu bagi sampai tabung penuh baru boleh cash out..

    Duit tu nanti..cadangnya untuk menambah gajet...haha.. mati i klw mak i tau ni... i dah tertarik sgt dengan samsung Acer and Samsung Wonder tu... tp teringat perjanjian dengan mak.. xkan tukar handphone smpai Grad... masa tukar samsung mini galaxy 5 bulan yg lepas...so sila sabar ye...

    tgh sibuk jugak menguruskan dinner fakulti..
    sibuk lah sgt..huh~~


    dan bila mesin buat duit aku rosak
    memang sibuk bertambah sibuk lah aku..


    oh..ini bukan kad jemputan kawin aku..ngeee...
    ade org tempah...so agak sibuk menguruskan hal ini
    kad jemputan aku ????
    masih jauh lagi..cz si adam x mencari lagi si hawa ini
    dan hawa ni pon mls dah nk mencari...ngeee

    note : esok nak bwk mr nik g nursery...shoot dgn pokok2 kat sne...
    Assalamualaikum

    1 Mereka yg baik:

    1. Hans Hanis said...:

      wah
      business laku la nih sampai dah bercita2 nak tukar gadget baru :-)