• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Budak awam UMP

    Feb 27, 2009
    salam..

    saje memghabiskan mase lapang ni..aku x d bahan yg menarik tu ditulis, so aku nk cite sikit la pasal keje budak awam setiap mggu.. aktiviti mingguan..turun site..ukur time pg2 buta kol 8 smpi kol 12...mau x gelap kulit aku ni..tp pasrah je lah..nk wat camne dah mmg bidang aku.. agak bernasib baik lah klw ari tu redup..angin lalu lalang dgn sejuknye..alhamdullilah.. paling x bleh tahan..klw lah alat yg ktorg gune tuk ukur2 tu buat hal..nak2 bubble..slalu la cri pasal.. pasal bubble la jugak budak2 awam setiap mgu merungut mcm2..mne bleh tahan..dah la panas... aku pon x bpe phm knp setiap alat yg kte org gune mstu ade bubble tu..x leh ke ganti dgn benda yg lebih bgus lg.. senang sikit hidup ni...





    0 Mereka yg baik: