• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • my VoiCe_ain_nurul_niA_oii

    Feb 22, 2009


    Assalamualaikum....

    welcome to my blog..
    blog ni di buat just tuk suka2 nk memenuhkan masa lapang..tuk kawan-kawan tahu perkembangan hidupku ini..klw setakat kat friendster tu rse nye..tak bape nk tau sangat kan ape yang aku buat dalam hidup aku setiap hari..aku pon suka komen2 pasal isu semasa..n pape e la yg terjadi kat sekelilinga ku.n pandangan aku pasal isu2 semase ni..xkira yg kuar paper ke..yg dr mulut org ke..klw aku rajin..aku kan coretkan tu paparan umum.hehe.pape je yg ttulis kat blog ni hanya tak de kaitan pon dgn org masih hidup or yg dh xd kat dunia ni...kalau d pape yang korg x suke..komen je..insyallah aku terima seadanya n cube tok make a change..so blog ni tuk korang-korang semua..

    0 Mereka yg baik: