• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • beg duitku..

    Apr 1, 2009
    -Khas tuk tatapan DATIN n yg suka tag aku-


    INSTRUCTION:
    1. Snap the picture of both inner and outer of your purse/wallet.
    2. Introduce your purse brand, price and where u buys.
    3. Take out whatever it’s
    inside your purse/wallet
    4. Tagged oth
    er person
    5. Comment on your friend's (who tag
    ged u) purse/wallet..
    Brand:
    MUDD ( aku pun xtau brand ape ni )
    Harga:
    RM 30.00 ( xd hutang2..byr cash )
    Mana beli?:
    JUSCO ( klang..klw x silap aku )


    pandangan hadapan: hitam putih menjadi pilihan aku

    bahagian belakang : lebih kurang sama je dgn depan

    bahagian dalaman kiri : biase2 je..xde yg luar biasa

    • bahagian ini : masih kosong..seperti hati tuannye..hehe
    • bahagian isi dalam poket yg ade : ni jelah yg den mampu..huhu
    • bahagian isi dalam poket2 yang ade : tiket bas yang lama pon aku simpan lg da..
    • ni pun salah satu isi beg duit ku..2 kali setahun dapan..rasanye x lame lg kene gadai..haha


    p/s : wat mase ni..tag yg ni je lah yg aku mmpu balas..pd sape2 yg tag aku..sabar2 la ek.. aku mgejar masa tuk stdy skrg..klw aku lapang..aku balas..rajin tul korang tag aku!!..huhu

    aku pun nk gak r tag orang..aku tagged :

    anis..
    mira..

    4 Mereka yg baik:

    1. milymir4e said...:

      hahahh...
      kamo0 ni...
      sAper mira y kO tAg???
      hahha..
      almaklumlah...
      ko kn ade rmi membe..
      bkn ak kn MIRA 2????
      harap2....bknlaaaaaa..

    1. .:nuraffizza:. said...:

      wah, duit yg las skali 2 bernilai 2..
      gadai cpt ain!
      pas2 blnje kte 7ari 7mlm..

      (",)

    1. dak sengal yg gler m&m said...:

      waaaaaa
      kenape ko tag ak ain..
      huhuhu

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      huhu..amboi2..bile kene tag ke..tibe2 xnk mgaku ye..

      dengan ini..aku umumkan MIRA ( WEYH2 )... Aku tagged ko!!!