• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Cuti

    Dec 1, 2009
    salam...

    lama x menari2 di keyboard ni..

    aku bru lepas daftar subject untuk sem depan..

    korg dah daftar??

    byk aku nk update sebenarnye..

    traffic blog aku menrun dengan mendadak pabila xd entry bru..hehe

    xpe2..nnt aku ade mase aku update blog aku ni

    nak tau aku buat pe cuti ni?

    aku busness...ABC..alhamdullillah ade lah sikit duit belanje naik u nnt

    aku duduk rumah je..kdg2 tlg mak aku kat kdai mkn mak aku

    aku jd driver adek aku g skolah..spm x abis2 lg..nnt dah bis aku pencen lah..haha

    dan aku nk wat pengakuan di sini...

    i am not single already..haha

    dengan siapa? tu kene lah cri sendiri..haha

    aku..xd pape lg nk story..haha

    the end

    p/s : no picture this time..hehe

    5 Mereka yg baik:

    1. ezzati said...:

      bile nk letak pic??hehe

    1. affizza said...:

      wah, congrats dh berpunya..=)
      tp cmne dgn geng single?
      presiden ckp pe?
      kne byr ganti rugi ke?hahaha

    1. hanis ihsan said...:

      wohohoho..
      ain dah x single lagi!!!!!!
      naik sem nie prepare duit
      kene belanje nih
      hahaha
      ngan mr.bell eh?

    1. Oong-ong said...:

      huhuhu..

      president ok je..nge..

      kene byr..

      haha..anis..biarlah rahsia

    1. inn_syira said...:

      hahaha
      tau xpe...
      jgn lpe ye...
      byr2...