• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Saya nak ini mak bagi..tp yg ni kenapa mak x bagi??

    Feb 7, 2011
    Seorang anak bertanya pada ibunya.

    Anak : Mama, bila harijadi saya ke-17 nanti, boleh buat pesta dirumah?

    Mama : Boleh...boleh..Nanti mama akan aturkan.

    Anak : Ma, ..boleh saya mengajak kawan-kawan saya sekali?

    Mama : Boleh, ..nanti mama uruskan jemputannya.

    Anak : Ma.., boleh saya pakai baju baru berwarna pink tak?

    Mama : Boleh...boleh, nanti mama belikan.

    Maka tibalah harijadinya yang ke-17 itu, berpestalah dirumahnya, kawan-kawannya sudah datang, anak itu memakai baju barunya dan kembali bertanya pada mamanya.

    Anak : Ma..boleh saya pakai lipstick tak?

    Mama : Tak boleh!

    Anak : Alah.....mama, pada harijadi ke-17 ini kan terjadi cuma sekali dalam hidup, takkan pakai lipstick pun tak boleh...

    Mama : Tidak boleh.! Kamu boleh adakan pesta, kamu boleh menjemput rakan-rakan kamu, kamu boleh pakai baju pink baru itu, tapi kamu tidak boleh pakai lipstick

    Anak : Alaaaa ....boleh la mama........., please.....

    Mama : Azwan!!!!! kali ini mama tidak mahu berkompromi... TIDAK BOLEH,
    kamukan Lelaki!

    13 Mereka yg baik:

    1. Si DauN CeRi said...:

      haaaaaaaaaahahhahaaa... oke klaka. ingatkan sbb lipstick tu mak die punye ke ape ke, upenye anak jantan daaa....hehe

    1. milymir4e said...:

      hahahhha..ak igt mk die kjam x bg ank die pki lipstick..upe2nyer ank die lelaki..pttla pown..

    1. Amiey White said...:

      hahahaha bengong anak dia ...

    1. M.a.s.u.r.i said...:

      gagagagagagaga...lawak2.....ape da...

    1. aqeyLs said...:

      haha,, ngek giler.

    1. AizA said...:

      hahahah... patutnya mama dia bagi jer...

    1. ohh ayu! said...:

      hahahahahahahahaha.. siyes lawak!!

    1. Miss Craffy said...:

      nice story~ suspen..hehe

    1. shezwan said...:

      haha.. cian azwan.. nanti aku blikan k.. hahaXD

    1. ►AdamXis◄ said...:

      Assalam....hahaha lawak betul.mmg tak terfikir pasal last permintaan tuu...hek3

    1. Izyan Masri said...:

      TADE KEJE KE ANAK LELAKI NAK PAKAI LIPSTICK ?0_O'

    1. Mohd Effendi said...:

      hahahahaha. lelaki rupanya. jambu la pakai pink.:p