• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • AKU TAK BODOH

    Oct 2, 2011
    Salam..walaupon aku xpernah dapat staright A dalam ape pekse..x bermakne aku bodoh..tp x bermakna aku pandai....aku x bodoh..x bodoh..dan x bodoh...emo plak kan pg2 yg x buta ni...

    aku baru lepas layan cerita Aku tak bodoh..hehe..lama dah kan cerita ni..tp bagus die punye nilai-nilai positif yg ada dalam cerita tu..


    agak-agak lah kan..berapa kutipan cerita ni...mcm .... ke?? Mcm ..... ke?......?... filem ni hanya dapat RM 740,000.00 sahaja. aku x nak sebut nama filem..kang kene saman plak aku.. dah lah x kaya lagi ni.haha...tp apa yg ada dalam cerita ni..aku rase cerita ni patut dapat lebih dari ini..mybe sebab pelakon-pelakon baru yg x bpe kenal..

    atau orang-orang kite sekarang ni..lebih suke tengok cerita lumba-lumba kete.. lumbe-lumbe moto..dan macam-macam lagi.. sampai kadang2 bahasa yg digunakan dalam cerita yg macam ini lah yg anak-anak, adik-adik kecil kite gunakan...pengaruh ape nii? sendiri pikir...

    kadang-kadang..yang aksi-aksi dalam muvie ni lah yg dok ajar mereka...kadang2 aku duduk2 depan ruma.. budak umo 10 tahun pon dah pandai cube2 nk angkat roda depan moto.. mcm ni...



    So..fikir lah..bodoh ke tidak kite sebenarnye.. chill ya ~~

    nota kaki : kawan mase senang...senang nak dapat..mase susah..aisshh..xtau lah nk ckp ape.. so pada aku..xyah nak baik2 sgt dgn org..cz belum tentu org akan baik dengan kite.. bukan nak mintak balasan..tp entahlah... wasalam~~



    8 Mereka yg baik:

    1. nub said...:

      aku tak bodoh ni antara cerita bagus yang patut kita amek mesejnya..

    1. CikHoneyBee said...:

      ya.. cikhoneybee pun suka cerita kau tak bodoh. dorg explain owg dewasa pun jgk wt salah. bgus utk dijdkan pengajaran.

    1. Miss A said...:

      awk awk,best ke cite nih?

    1. Phat said...:

      selalu nya org malaysia mmg xsuka cite2 bermesej ni kan...lebih suka kepada cite2 hiburan semata mata

    1. amirnawawi said...:

      Aku pom baru jer tgk citer nih.. Best jugak ek.. memang penuh pengajaran.. tapi semua orang nilai kepandaian tu berdasarkan rsult dalam exam semata.. Sakit hati jugak bila pikir.. we have other abilities.. tapi tak semua ambik kesah..

    1. n-ya said...:

      btol....kdg kalu ada pon kwn masa ssh,selalunya ada yg nak balasan...kn?

    1. ctk said...:

      ske cter ni...ensem ape plakon dia...nangis2 tgk cter ni kt pjbt...wt mlu je..hahaha

    1. si kiut lavender said...:

      tetiba terasa teringin nak tgok cita nih...tanak tergolong ngan org bodoh yg tak tgk cita..ehhe