• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dah lama aku tak kene bende ni

    Oct 31, 2011
    Kannnn...dah kene..eh lupe...assalamualaikum semua....aku kene tag..lama gak aku x kene bende ni..hehe..korang ingat aku kene bende ape haaa.....xnk cerita byk..cz dalam tag ni pon aku dah kene jawab byk... Kredit to Miss Ain ... Ok die ni pangkat adek ngan aku..bukan adek aku..pangkat adek ye..hehe... hai adek Ain .. nama kite same..hehe

    11 Perkara tentang diri niA_oii

    1. Saya Anak sulong....
    2. Suke sangat buat duit..suke menabung..
    3. Buat masa ni belum ada lagi yg tersayang..haaha
    4. Walaupon saya kurus..tp x kurus mana..saya kuat makan..
    5. Tidak boleh tidur dalam terang..kecuali terang siang..klw terang lampu mmg x leh tido
    6. Suke berjalan..yg ni my mom selalu ckp..
    7. A bit selffish..x salah kan..klw kene pada tempatnya..
    8. BIG FAN OF HUJAN BAND
    9. Susah nk melupakan sesuatu perkara penting yg pernah berlaku dalam dah 23 tahun hidup..
    10. Suke mengumpul kemeja
    11. Tak suke orang talam dua muka..paling xsuke !


    yg ni plak soalan pekse dari Adek ni hah


    1. life korang best x?
    sgt best ! dikelilingi oleh kawan2 dan yg penting keluarga tercinta !
    2. tempat yg korang nak sgt pegi ?
    Korea and Paris....have good view..
    3.satu benda paling penting dalam hidup korang?
    FAMILY
    4.Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra? pilih 1 saja tau .
    hahaha...saya anak bapak..so saya rapat dengan AYAH.. tu x bermakna aku berat sebelah k...haha
    5.orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
    Bakal suami..hahaha....siapa lah kan?....
    6.Adakah korang basuh baju korang sendiri?
    kalau kat rumah..mesin yg basuh..kat kolej..aku basuh sendiri je..jimaattt...
    tp kdg2 klw x smpat tu..mesin jugak jwbnye..hehe
    7.Lima benda yang paling disayangi dalam hidup? benda tau bukan orang .
    a. Simpanan masa hadapan
    c. Handphone
    d. Koleksi Novel aku
    e. Kereta..tp yg ni x tercapai lagi..hehe..bleh x?
    8.satu tajuk Lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
    Sekarang ni Geisha - CInta dan Benci... berubah-rubah mengikut mood
    9.benda atau perkara yg menakutkan korang?
    Kehilangan mereka-mereka yg aku sayang...
    10.orang yg selalu buat korang tersenyum dalam apa jua keadaan?
    My lappy..
    11.nak jadi bestfren aku x? kenapa?
    friend should be enough..cz pada aku.. bestfriend should be one..aku dah de dah sorang..hehe..sory
    ok dah siap..sekarang nak tag orang plak..orang yg aku tag ni..die kene buat yg ni

    Step 1 : Cakap 11 pasal diri korang yang orang lain taa tahu .
    Step 2 : Jawab 11 soalan dari niA_oii.
    Step 3 : Tag 11 orang . Kenakan orang yang seterusnya . hahaha :P

    11 soalan dari niA_oii

    1. Umur Berapa...xelok tipu ye...hehe
    2. 1 Benda yg ada paling x suke
    3 3 Golongan manusia yg anda benci
    4. suke pakai selendang x ? ( gurl ) @ suke pakai songkok hitam or kopiah putih?
    5. Tabiat buruk anda..satu aje...
    6. Subjek yg anda x suke masa sekolah
    7. Kamu tido satu hari berapa kali??
    8. 2 ciri yg patut ada pada kekasih anda?
    9. Band Music yg anda suke ? 1 aje...
    10. Berapa kali dah cashout earning dr en nuff
    11. 3 pendapat anda tentang blog niA_oii

    senang aje kan? k..nia nk g tag 11 orang yg bernasib baik..haha..lepas dah jwb tag tu..tinggalkanlah komen..supaya aku bleh bce ape yg korang jawab

    2 Mereka yg baik:

    1. EirA said...:

      Ok da jawab dengan cepatnya taw...huhu

      http://eiradiana.blogspot.com/2011/10/tag-lagihaiyooo.html

    1. Lydia Miza(Aidyl Azim) said...:

      wahh LM pun lama tak kena tag benda2 camni