• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Berbuka puasa at padang

    Aug 29, 2009
    saje nk mula kan dgn kelainan
    ni mlm..time sahur plak..
    kat kedai mamak sbalh mega mall kuantan
    mamak2 kat situ saje mmbuat aku blur mse buat order
    ke aku wat dorg blur??haha


    alhamdullah...pas je mnunaikan solat mgrib
    smpat lg tu berposing kat dlm masjid

    cantik giler masjid yg terbina
    warne biru..sjuk je mse dduk buka kat dpan masjid tu
    bak kate cik yam..berkat masjid tu..



    tgk lah..ramai yg berbuka kat pdg ni
    aku lupe plak nme tmpat ni..
    seronok mkn ramai2 dlm suasana angin sepoi2 gitu..
    huhu

    tp d gak yg x sdap tuk mata aku tgk time buka n nk buka tu
    bulan ramadhan ni kan bulan rahmat
    bulan untuk kite beribadat
    tp ada gak yg x reti2 tuk mnghormati nye
    bukan muhrim..bersentuh-sentuhan
    yg pmpuan pakai suar pendek
    puase ke tu

    aku pon xtau nk ckp pe
    aku pon bukan baik sgt pon
    tp rsenye xsalah nk share
    n lg satu bukan dalam bulan ni je kite kene jge adab kite
    tp dalam mne2 bulan pon
    slagi kite bnafas
    kite kene lah jage batas2 pergaulan kite


    p/s : hormati org dsekeliling,hormati bulan ramadhan,hormati ALLAH


    2 Mereka yg baik:

    1. fabulous mariam said...:

      wah comey gambar ak..
      tu ar kan banyak gak yang wat dose tyme pose ni..
      org wat dose x kire bulan ape pon..
      ain ak de gambar mamak tu..
      lupe nak bluetooth kat ko smalm..

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      huhu..xpe r cik yam..

      mls dh nk edit..

      haha