• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Renungkan

    Aug 29, 2009


    -Bila seronok, aku cari....pasanganku
    -Bila sedih, aku cari....Mak
    -Bila berjaya, aku ceritakan pada....pasanganku
    -Bila gagal, aku ceritakan pada....Mak
    -Bila bahagia, aku peluk erat....pasanganku
    -Bila berduka, aku peluk erat....Emakku
    -Bila nak bercuti, aku bawa....pasanganku
    -Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah....Mak
    -Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasanganku
    -Bila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan "Selamat Hari Ibu"
    -Selalu.. aku ingat pasanganku
    -Selalu.. Mak ingat kat aku
    -Bila-bila... aku akan talipon pasanganku
    -Entah bila... aku nak talipon Mak
    -Selalu...aku belikan hadiah untuk pasanganku
    -Entah bila... aku nak belikan hadiah untuk Mak
    -Renungkan:
    -"Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja...
    -bolehkah kau kirim wang untuk Mak?
    -Mak bukan nak banyak... lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah".

    1 Mereka yg baik:

    1. hanis ihsan said...:

      uwaaaa....
      sdey.sdey.
      huhu
      sob.sob.sob