• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Kalau esok aku tak de lg..

    Nov 8, 2009
    wa...ini bukan ayat aku tp ayat romate aku..
    amat sadis...
    huhu
    dorg ni klw dah lepas kol 12 tgh mlm mula lah merepek2...
    salah sorg dr dorg.. merepek..
    die dok pesan kat romate aku lg sorg..

    sok kalau die xd..
    ckap ngn family die.. die syg dorg..
    laptop n hanset die bg kat adek die
    so..

    semua take part bahagian ni..

    sorg mintak kapit...mintak baju
    aku mintak calculator..
    sorg lg mintak hati..
    wawa
    suar jeans yg bru2 xd sape nnk..
    cz x sme saiz..haahaha..


    mintak hati tuk tau sape sebenarnye kt hati die..
    tlg pungut hutang2 die.. byk org hutang die...
    semua hutang tu..kami semua nk...hehe ( romate die )
    kejam giler kan??
    tp tu semua itu gurauan semata..
    x mgkin jd org yg berhati batu bata seperti diatas


    mcm ne ek klw btul kite x d esok??



    4 Mereka yg baik:

    1. hidaya said...:

      haha xde org komen
      paksa2 ak lak bg komen
      klo ak xde ko cri r rumate bru..hee
      klo la ko xde idop ktorag kna go onn
      nak emo pon jap2 je pon..
      maen2 lak..dah r..
      kol 12 mlm kang topik laen lak ye!!
      marapek peberet ko..

    1. inn_syira said...:

      huhuhu
      sdey2...
      alhamdulillah ak still leh celikkan mte ari ni...
      pesanan ak 2 bkn utk ari ni je...
      kalo esk luse ke allah x iznkn ak bnafas kat bumi ni lg....igt sume psanan ak...
      huhuhu
      jgn nangis...
      xtau npe rse emo tlbh lak...
      huhuhu

    1. gule2coklatsedap said...:

      huuuuu....syiraa~~~
      asal sedih sangat ayat ko???
      nak nangis dah aku..sob3
      tahan.tahan

      ko sakit ke???
      huhu

      ain............!!!!!!!
      dayah..........!!!!!!!
      ngeee~~~

    1. affizza said...:

      dah agak dah ni mesti syira yg ckp..
      hint disitu adalah mntk karpet..haha
      poyo lah korg!!
      ni sume sindrom final ke wei??
      truknyeeee~~