• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Ragam member menyiapkan projek sekolah berhantu

    Mar 21, 2011

    Salam..
    lama x aku menyepi??
    agak lama jugak lah kan..
    sibuk sikit dengan projek..
    nak2 projek sekolah berhantu ni...

    hampir 1 minggu kitaorg pulun projek ni...
    wlwpon projek ni di beri 2 bulan yg lepas...
    tp x dlah 1 minggu tu baru nak usik..
    nak mati tu kalau buat macam tu..

    Macam2 ragam ok!
    kalau dah stay up sampai kol 4-5 pagi tu..
    mula lah cakap pon merapu2..
    buat bende2 merapu..haha...

    Pergi lah tnye makcik kafe kat ump...
    makcik cleaner...
    semua akan tau..
    budak fakulti mana yg dok sibuk ber " kem " kat situ...
    sudah tentunya Fakulti kejuruteraan awam~

    antara yg merepek ktorg buat masa discussion...
    lebih makan dari tekan calculator..hahah
    pastu sempat lg tgk match chelsea vs man city..
    Chelsea menang! =)
    baca komik menggunakan skrin besar..hahaha... + tgk muvie skali..







    sila klik gmbar diatas untuk tumbesaran

    sekian..masih byk lagi projek yg menarik untuk diceritakan selepas ni

    p/s : thankz to my group member..akhirnya dapat siapkan design sekolah hantu tu...

    6 Mereka yg baik:

    1. Atsuko Ichirou said...:

      mane hantunye?
      haish!!=)

    1. Cik Yana said...:

      Syok gile kafe kat sane. Kat UPM, kol 12 dah kena halau dengan pak guard da. Hahhaha~

      Entry terkini: The Blogshop: Lolita's Closet :)

    1. i am S!L4H.. said...:

      wahh wt pjek hantu. ade ape2 yg misteri x?

    1. manueng said...:

      projek utk subjek ape ni? skolah berhantu...1st time dgr projek cani...huhu

    1. Sikurustegap said...:

      wat projek skolah hantu sambil tgk kemenangan chelsea!!!!!

    1. jienz said...:

      tbe2 wndu plak time mcm nie~~adeyh