• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Gigi oh gigi

    Jul 12, 2011
    Salam...
    gigi aku tengah sakit..
    ade gusi yang sedang bengkak di garaham...
    time x makan mmg x sakit..
    tp klw time makan..
    ko akan rase..nk bubur mcd satuuuu...hehehe


    Nak g dentist kene tunggu sabtu ni..
    cz x berani nak pergi sorang2..
    kene lah bwk mak skali..teman..hehe...

    ayah kate gigi bongsu nk tumbuh..
    tp aku rase gigi bongsu aku dah tumbuh dah masa aku kt kem PLKN dulu..
    demam seminggu masa tu...huhu...
    tengok je lah doktor ckp pe nnt..hopefully x kene cabut..


    nota kaki : dah lama gak x g dentist..serammmm...


    10 Mereka yg baik:

    1. Syazwani Amira said...:

      besenye klu sakit dc galakkan suh cabut..huhuhu sabo jelah,,hehe ;O

    1. saiazuan said...:

      sakit gigi? ouchh~

      anda dah baca komik atwr #4?
      http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

    1. mazeermohamad said...:

      makkk aiiiiiiiiiii!! gambar kedua tuh!!!! betul ke tuh? hehe! btw, saya saja cakap lagu "pokok" kat cbox tuh dengan harapan kamu datang balik tempat saya,, mwakakaka!

      Check Out My New Entry About Freemason! Star of David!

    1. Fathiah Hamim said...:

      err dentist? errr errrr. bubye! :P

    1. stellaizz said...:

      tobat nak g cabut gg lg fuhhh..3 hari 3 mlm x lehh ttow...apa entah doc buat cambut gg ke cabut gusi :(

    1. Mss Ieza said...:

      tw xpew..saket gle..
      sme la kes kte PLKN dlu smpi dmam sminggu..skung nie umo da 20 baru la bis tmbuh gg nye XD

    1. aLyA_syGS said...:

      gambar 2 tu amat myeram kan...bole tembus gusi tu...auchhh!

    1. ILA HonEyBuNNy said...:

      ila pun lama xg jumpa dktor gg..

      last jumpa masa cuci gigi neh jah...heheh

    1. Ahmad Zaki said...:

      Assalamualaikum....

      Dalam bulan lepas saya pergi ke klinik kerajaan, cabut gigi geraham... Tak pergi ke klinik swasta sebab tak ada bajet..


      http://smskey.blogspot.com/2011/07/aduh-peritnya-cabut-gigi.html