• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • onE woRd can chAngE evErythiNg

    Mar 11, 2009

    assalamualaikum..

    seminggu tak tulis blog ni..balik bercuti..balik kampung..best giler.. balik je dr cuti keje memang kuranglah sebab dah siapkan keje sblom balik cuti just tinggal lab report je. so minggu ni aku free la, dr minggu yg sbelum ni asyik bz je.. tuk memenuhkan masa free aku yg ade..aku tgk movie.. bleh tahan lah muvie ni..tajuk die YES MAN.. x sure la cite baru ke lama sbb aku main beli je sbb nampak menarik.. skali hati dah tertarik..memang kene beli..tp x rugilah..cite yg ade isi. cite die pasal sorg lelaki yg dah bosan dengan hidup die n slalu berfikiran negatif..pape je orang dia buat dia akan cakap No..No... smpaikan mmber2 die dah tau dah tabiat buruk die tu... d satu mlm tu..die g 1 event ni..dlm majlis ni x leh ckp no..kne ckp yes je klw disoal..so lelaki ni mcm terlalu taksub dgn ape yg jd mse kat event tu smpi mengaplikasikan perkataan YES tu dalam hidup die.. hidup die berubah lepas tu..jd sorang yang hepi..disengangi oleh member2 die..die akan ckp YES wlwpon bende tu die x suke.. pada aku la kan.. perkataan YES tu mcm menaikkan semngat seseorg tu cz dia lebih berfikiran positif dlm hidup die..mcm motivate la..tp aku x stju la klw bende kite x suka pon kite ckp kite suke.. hipokrit la tu kan nmanye.. bul x?? YES!!..YES!!

    0 Mereka yg baik: