• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Aku rase nk marah je

    Oct 7, 2009
    1) Bila last kena marah?
    2 mggu lepas kot..kat kg...mse bulan pose..liat sgt nk bggun sahur..

    2) Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
    En Zaini b Md sharif ( ayahanda yg x berapa nk garang )

    3) Apa tindakan anda bila kena marah?
    selalu kalau aku kene mrh..aku pendam je..kdg2 mrh gak..tp mrh dlm hati... kdg2 smpai xleh nk pendam dah..aku ngis...

    4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
    salah aku ke??..knp aku??

    5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
    pijak kaki..biar patah rangka2 kaki org yg mrh tu..suke2 je mrh org

    6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
    selalunya aku diam je...simpan dalam hati..bile x leh nk simpan..aku kan mrh...tp dgn cre mngis..nmpak je kuat..tp x kuat mne pon aku ni

    7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?
    x elok mrh2..nt kene kencing manis..darah tggi...tp ketinggian x pernah bertambah..hehe.. smile je wlpon mrh..mcm aku..giler x??!!

    sedikit catatan : Memang mood hari ni macam hampeh!! rupe2nye ade yg nk dtg..hahaha

    0 Mereka yg baik: