• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Ku merindu...Ku keletihan

    Oct 28, 2009
    Keje melambak2..
    test bertimbun2..
    penat kepenatan..
    letih keletihan..ngee~~~

    semlam bru lepas 1 test
    esok d satu lg.. T.O.S
    tp xbermakne bile bis test aku
    bleh bersuka ria


    masih ade 2 assgmnet mnnti
    FLUID & T.O.S


    bile assigment dah siap plak..
    xbermakne aku bleh tido dgn nyenyaknye..

    Study week plak menjelma..
    study week means..
    tidur tidak menentu
    selak buku2 ilmiah
    risau..kerisauan..


    mood aku mggu ni x dpt d jangka..
    d hujan turun di bilik C5.4.8
    x d lah lebat sgt
    sbb rindu sgt kt umah..

    HOMESICK!!

    ingatkan x jmpe dah lg bende tu kat UMP
    ni
    tp x leh tahann bile ayah aku ckp..
    "sian anak ayah..jauh....bile cuti?"

    turun lah hujan ..ngeee...
    letih lah!!! otak.. fizikal.. emosi..

    aku perlukan inipayung tuk elakkan kebasahan...ngEE..


    sdapnye klw d org tlg2 urut bdn mcm ni..ngEE

    3 Mereka yg baik:

    1. fabulous mariam said...:

      alamak ain..
      x rock ar hujan..
      ape ar ain ni..
      hahahahahaha..

    1. Oong-ong said...:

      huhu...

      rock lah cik yam..

      tp kdg2 hujan gak!!

      nge~~~

    1. fabulous mariam said...:

      haahh..
      xde..x rock sgt..
      ak lak cam da jiwang2 sikit..
      tu yg emosi kerap terganggu tu..hahahahahaha