• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Tag Best..try Lah

    Oct 8, 2009
    1~ Bekas kekasih saya adalah :
    bekas kekasih aku yg terakhir..bernama....biarlah rahsia tu aku aje yg tau...

    2~ Saya sedang mendengar:
    aku tgh romate2 aku mmbebel2 yg menghiburkan hati.. risau pasal presentation.. anis jeles cz aku nk kuar dating ngan shira sabtu ni..daya..sibuk nk bwk anis naik moto..
    kuar 2 org..ye2!!!


    3~Mungkin saya patut :
    enjoy puas2 sabtu ni...kan syira..cz mgguu dpan bz dah..g kayak..practikal n projek..
    mggu dpan yg lain plak mggu study week sudah bermula..
    so ape lg..klw x meronggeng mggu ni..mggu bile lg kn2???

    4~Saya suka :
    dgr romate aku merepek2...dan aku suka kamooO..haha

    5~Sahabat-sahabat baik saya :
    aku ade sorg je sahabat karib aku..dah 17 tahun kite org kwn
    sjak tadika lg..
    friends forever eca

    6~Saya tak paham :
    SOIL!!! sgt2 x fhm...ape lah aku nk jwb final ni.. test take home pon x bleh nk buat!! bayangkan lah..ish!!

    7~ Saya kehilangan :
    mood pd mggu ni..aku kehilangan mood mggu ni.. xtau nape... rupe2nye ade yg nk dtg..lu pikir lah sendiri.. haahaha

    8~ Ramai yang berkata :
    pe r die ni...ntah pape suke..katak r..cacing r..semua bintang kaum hawa geli or jiijik ko suke.. " aku nye suke r...hobi aku..citerase aku lah"

    9~ Makna nama saya :
    maksud nama aku : cahaya mata - ayahanda & bonda ku

    10~ Cinta itu adalah:
    cinta..sesuatu yg aku rse sendiri..xperlu dipakse2.. no meaning cz susah nk desribed cz aku
    x rase lg...lalalala...tp mcm ondaway je..haha

    11~ Di suatu tempat, seseorang sedang :
    memikat hati aku..haha..die...skrg..di mne ye.. (hormon tengah x btul ni )

    12~ Saya akan cuba :
    belajar rajin mggu depan untuk memperbaiki coursework aku.. yg aku rsekan kini amat mgecewakan...

    13~ Ayat SELAMANYA membawa maksud :
    forever n ever...

    14~ Telefon bimbit saya :
    ade 2.. nokia n SE..hehe..cz pakai 2 no...

    15~ Bila saya terjaga dari tidur :
    mesti aku rase..alangkah bagus klw aarini weekend....waaaaaaaa dan lap air liur basi yg terkuar..haha

    16~ Saya paling meluat apabila :
    tgk org x menghormati org tue n guru mereka.. respect dorg k...

    17~ Pesta/Parti adalah :
    tempat yg penuh makanan yg lazat2....waaa.... kite makan sedap2 ari sabtu ni shira...haha

    18~Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
    katak... jgn nk komen2..tu pendapat aku.. taste aku..watch out!!

    19~Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
    15-21...mula mngenali dunia ini n mula berase tanggungjwb pd diri sendiri disini lah bermula journey hidup kite..aku rase r..

    20~Hari ini :
    lab aku batal...so aku d 2 lab kene ganti next week.. mcm hampeh..n ingat nk ponteng kelas bi ptg ni.. tp mcm xjd dah...cz nad dah pesan awal2.. g kelas..adoiiii..

    21~Malam ini saya akan :
    mlm ni..aku akan trus mmbce blog org n mengupdate blog aku huhu..sebelum mgguu sibuk menjelma next week..

    22~Esok pula saya akan :
    esok ade kelas plak...so aku msih dlm ump lg.. sabtu baru kuar dating.. dgn syira..haha

    23~Saya betul2 inginkan :
    sebuah rumah..kereta...busnes lintah..n seorang suami..n bberape org ank.. haha...bukan sekarang...satu hari nnti...

    24~Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
    mmm..mcm kejap putih..kejap gelap..jerawat yg tumbuh x mnntu di dagu.. xfhm aku..tmpat favourite jerawat tumbuh..
    25~Pusat membeli-belah atau arked permainan :
    arked permainan...aku bukan kaki shopping..setahun skali je..bile raya...

    26~Makanan Barat atau Jepun :
    barat lah kot..cz stakat ni xpenah lg mkn mknn jepun.. ke kite nk try mkn makanan Jepun sabtu ni syira??..haha.. jgn jeles..

    27Bilik yang terang atau gelap :
    gelap..sedap nye tdo...sejuk plak tu.. klw bleh..xnk bgn2...haha

    28~Makanan segera adalah :
    yang mudah & senang & sedap dimasak & dimakan

    29~Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
    tgh buat blog ni...update blog... ( syira ckp mcm wat assgmnt je kekusyukkan aku )

    30~ Adakah anda ingin panjangkan TAG ini?? :
    dah2 lah tu..aku nk tdo jap pon x jd..panjang giler tag ni..tp best..

    31~ Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni? : ops...cuti2 malaysia...

    32~ Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
    27 october2009...mse nk naik bas..balik ump..kul 5.5o ptg..

    33~ Sudahkah anda korek hidung pada hari ni? :
    for sure sudah...!! setiap hari aku korek..smase mandi..kecuali klw aku berpose sunat....
    klw pose sunat..mase mandi mlm lah..haha

    2 Mereka yg baik:

    1. Oong-ong said...:

      huhu..merah lah best!!