• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Doktor cinta - lain kali dah berkenan amik je

    Jun 4, 2011
    Doktor Cinta

    salam..
    pernah tengok novel ni? kat mana??
    aku pernah tgk skali..
    masa mula2 kuar..

    masa tu d niat nk bli..
    tp pikir2 lagi..mcm sedap cite die..
    tp pikir punye pikir
    last2...aku x bli..
    lepas tu aku tgk kat senarai novel paling laris..
    ade pulak novel ni..
    cari2 pastu xjumpe2..
    betul2 laris lah ni...

    smpai ptg td pon cari lg ..
    xd jugak..huhu...
    ingat nk bli on9 lah nt..
    hopefully ade lg stok..

    nota kaki : lain kali kalau dah suka...amik...sedap x sedap belakang cerita~~huhu =,=''

    8 Mereka yg baik:

    1. Freaky said...:

      lama x singgah sini.. waa buku doktor cinta ? x penah bace lagi..

      Kegilaan Sekarang

    1. meaw said...:

      wekekekkeeke....tah! lain kali amik je,mesti sedap tu sebab laris...

    1. LemonSusu Skyjuice said...:

      nape xbeli..huwaa//t dah beli cter keyh..uhukk3..=)
      nyesal xbeli M.A.I.D,,mcm best je..

    1. syud said...:

      hahha..sama2..aritu syud tgk kat tenet.. buku ni topseller..
      p kedai jumpa 1 ..tapi malas nk bli..
      then..p plak..
      nahhh ! xde dahhh hahahha

    1. apik pehe said...:

      hehhe..btol2..kalau dah suke..amik jer terus..tapi kalau dah pikir banyak kali tu,memang tak yah beli terus..huhu

    1. Ayie Abas said...:

      MEMANG SUKA BACA NOVEL KE...???

    1. Aiman Ariffin said...:

      kalau jumpa buku tu and baca. bgtau eh kalau bagus ke tak hehe :) thanx

    1. Amira Izzati :) said...:

      NOVEL NI BESTTTTTT ! (Y) Dah bacaaa :P