• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dulu korang kene rotan x

    Jun 24, 2011
    Salam..malam smua..penat dok taip BQ ni hah..rehat jap..
    Ptg td pas balik keje..aku singgah lah bli air kelapa..
    kebetulan sebelah tu jual brg2 kraf tgn..
    yang agak menarik nye ape bile..
    aku terdengar perbualan ni

    Ibu : Ibu nak beli rotan lah..nakal2 boleh ibu rotan fiq
    Fiq : Sampai hati ibu.... ( sambil die dok pegang2 pelbagai saiz rotan )
    Ibu : Nakal Ibu rotan lah...klw fiq baik..xd lah kene rotan..
    Fiq : Kalau mcm tu biar Fiq lah yg pilih..sebab fiq yg nk kene rotan kan...
    Ibu : Boleh eh mcm tu?
    Fiq : Ni lah ibu..klw fiq kene pon xd lah sakit... ( sambil ambil yg rotan halus ) ...murah je yg ni
    Ibu : Ish budak ni..


    Budak2 zaman sekarang..adulahai..mcm2 ragam..dulu aku xd lah kene rotan dengan rotan buluh tu..

    aku pernah kene dengan tali pinggang..dengan sangkut baju...sakitttttttttttttt.....



    Tp x pe..sbb tu semua aku jadi mcm mana aku sekarang ni...aku nakal sgt masa zaman sbelum remaja..heehe

    8 Mereka yg baik:

    1. jienz said...:

      hhahahaha..glew loya buruk bdk 2..kahahha..mek..aku tgh byg kn nih...mcm mne kn...mk die 2..bibik ko...???ade iras je prangai...hahah

    1. m&m's said...:

      aku kene rotan ngan hanger ngan tali pinggang. berbirat. huhu. sampai hanger leh patah. hahaha

    1. ariph™ said...:

      lex ar bro. aku batang paip pon penah kena. bebekas sebulan. haha

    1. missSandwich said...:

      yeah!! kena rotan itu "cool"~ =))

    1. Miss Y and Her World said...:

      pernah kena rotan dan hanger. ayah siap hambat balik umah dengan rotan lagi sebab balik-balik sekolah je terus melepak rumah orang. hihihi. tapi dia tak pukul lah.

      Fida Ibrahim dimalukan dalm rancangan Bang Bang Boom

    1. Pink Diva said...:

      mase umo belasan penah kena rotan oleh baba saya bab,balik lewat malam..hhahaha!!!

    1. Gua Tertidur said...:

      ni kire ok tau..gua kene wrestling ngn bapak gua..mak gua siap kire 1 2 3 tau! sob...sob..

    1. cik fatea said...:

      ble mak angkat rotan kawe dah lari smpai ujung kg..tgu ayah pujuk baru balik umah..hehe