• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Universiti Mana Pulak .... ( UMP )

    Dec 13, 2011


    Salam..maaf lambat menjawab soalan2 anda.ceh...ala2 blog soal jawab kesihatan plak kan... disebabkan kekengan masa...menyebabkan jari aku lambat nak menaip kat blog aku ni.. cz sibuk menaip report and siapkan projek petrol pump aku...haha....aku tgh dalam stage design septic tank..anda tau apa itu septic tank?? xtau? g cari sendiri kat en Google..

    hari ini aku akan jawab 1 soalan daripada dua inividu ini .. Cik Aesya Zealous and En Beckhrooy ... nak tau sape mereka ni..klik2 lah kat naa dorg ni..bleh lah kenal2..haha.. soalan mereka berbunyi... dimana kah tempat aku belajar... dengan memetik keyboard2 ni saje aku boleh menjawab..soalan sesenang membuka kulit kacang..

    saya berlajar disini ye saudari dan saudara sekalian...sebuah universiti teknikal.. UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG ...kampus gambang kuantan pahang...dalam bidang ijazah sarjana muda kejuruteraan awam dan sumber alam..sekarang ni dah tahun akhir dah...itu yg mlmbk2 keje tu



    ni gambar masa mengukur jalan kat perak...

    Ok..tamat..soalan2 lain akan dijawab nanti

    9 Mereka yg baik:

    1. LydSunshine said...:

      Anak buah akak ada 3 org penah belajar kat UMP. 2 dah abih. Sorang lagi kat Kuala Pahang. Best arrr ukur jalan ek?

    1. NurAmal said...:

      smart gambar ke3 tu

    1. Unknown said...:

      ukur jalan tu untuk apa??

    1. jelah said...:

      kak...pe nme alat yg ukur jalan tu?

    1. norMAzuan MUstafa said...:

      awat 2 budak awam buat posting psai ump nih..taw lah final year~~`

    1. septic tank pumping alpharetta said...:

      Good post, indeed the gaming industry is growing at an exponential growth rate and everyday its new level is coming. Once again a very inspiring and informative post.

    1. Nur Zawawi Zulkiflee said...:

      wah dak awam jugak.
      terbaekk (^_^)

    1. Pamie said...:

      hehe..helo junior..best tak survey tu? macam susah je adjust tripod tu :P