• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Restoran berkonsep TANDAS??

    Jul 1, 2010

    modern toilet restaurant 001 Restoran Tandas di Taiwan

    Restoran ni berkonsepkan “toilet” kat Taipei, Taiwan. Kalau pegi kat sini, korang tak akan duduk atas kerusi, tapi duduk atas mangkuk tandas… Hurm, makanan kat situ pun macam najis..hu

    Sanggup ke Makan

    modern toilet restaurant 003 Restoran Tandas di Taiwan

    modern toilet restaurant 002 Restoran Tandas di Taiwan

    modern toilet restaurant 005 Restoran Tandas di Taiwan

    modern toilet restaurant 006 Restoran Tandas di Taiwan

    modern toilet restaurant 008 Restoran Tandas di Taiwan

    modern toilet restaurant 015 Restoran Tandas di Taiwan

    9 Mereka yg baik:

    1. gabanMorka said...:

      bole la makan dan berak dalam 1masa.haha

    1. shima said...:

      x selera den.hehe.

    1. nur hidayah isa said...:

      yucks..kompem tak lalu nk mkn kat sini

    1. ceritasekupang said...:

      kat area penang pun ada gak....dalam queensbay Mall...

    1. MyFunDarkSide said...:

      kat penang pun ada ni

    1. Affan Ruslan said...:

      this is so lol.
      followed

    1. cuci-suci said...:

      iyew , ape lah org skrg nih , smpi tandas pon nak wat mknn , yurks . ais krim mcm t#*&

    1. intan said...:

      kat sg wang ada gak kdai ni rasanya..
      classmate aku pnah gi..
      tapi kdai ni non-halal la ye..
      hehehe