• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Sebenarnye..aku dah pun kembali

    Jul 13, 2010
    Salam....aku nak bgtau yg sebenarnya aku..dah d kat tmpat yg sepatutnye ada..di tempat yg ade kurang dan kelebihan nya..tempat yg pasti akan buat aku happy dan merindui mereka2 yang jauh dari aku...disini aku bebas..tp kebebasan itu pasti ada hadnye..xleh melampau2..kene gunekan kepercayaan yg mereka dah bagi kat aku..

    Aku xg jauh pon..setelah 2 bulan berada di bumi kelahiran..akhirnye aku kembali ke Pahang..hahah...welcome back to UMP aku ucapkan pada rakan2 aku.. Hari ni dah hari kedua dah aku kat UMP ni..dan aku pon telah selamat menghadiri kelas pada hari pertama..hari pertama punya kelas? ok..lecturer pon rasenye mcm ok je..sporting...tp xtau lah hari akan datang nnt kan.. balik2 je dah d metting..klw xd pape halangan..insyallah..akan ke Penang 2 minggu lagi..program motivasi..

    hari kedua plak..hari ni lah..pg x d kelas..petang d kelas..aku rase mybe kejap je kot kelas ptg ni.. Sesi perkenalan saja mungkin..dan lepas tu nk g shopping barang2 keperluan kejap... Dan jln2 cari makan dgn mmber2 yg aku dah lama x jmpe slama 2 bulan..


    nota kaki : ayah aku kata waktu belajar ni lah nk dpat jln2 ngn mmber..hangout ngn member..jln2 tmpat menarik..tp study jgn terabai plak!

    0 Mereka yg baik: