• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Thankz wahai En Google

    Jul 12, 2010
    Salam..akhirnye penantiAna ku berakhir..bende yg 2 tahun bersama aku..dan mnghilangkan diri selama 2-3 hari kembali semula.. welcome back to http://aggreable.blogspot.com/.. Pagi tadi semasa mmbuka modzilla.. aku bukak dashboard blogspot..dan mcm biase kene sign in.. tp xyah aku sign in..cz email and password aku tterletak sudah di tempat masing2..

    Aku xtau pasword tu..so aku trus log in dan berjaya !... aku pon terus g setting dan terus mnukar pasword aku..nak tau pasword aku..ni aku bgtau..sng sikit klw aku lupe..ramai leh bg tau ******** haha..nampak? klw nmpak tp xfhm normal lah tu..kihkih...

    Untuk blog siblingsofaggreable.blogspot.com/ plak..yg aku buat tuk gantikan blog ni bile blog ni aku x leh sig in.. aku bercadang tuk tutup je.. tp mase kat kelas tp mcm aku perlukan blog tu assesment aku...so aku rase biarkan je dlu blog tu...klw d update ade lah..klw dalam mase 2 mnggu ni x d update..siblingsofaggreable.blogspot.com/ akan dihapuskan dengan serta merta..huhu..byk2 blog nk wat pe klw x terlayan nnt..hahaha..

    so..blog yg jd keutamaan aku masih lagi blog aggreable.blogspot.com/ ...wlwpon wajah mereka sama..kenangan kedua nye berbeza.. =)

    nota kaki : thankz to En google and Modzilla =)

    3 Mereka yg baik:

    1. velasrizal said...:

      jgn smpai tinggal dunia bloh udah la..

      Kenali Sifat Aneh Wanita

    1. izansalleh® said...:

      kenapa aku tak tahu ko ada dua blog??

    1. Oong-ong said...:

      velasrizal : huhuhu..itu xkan berlaku..insyaallah..

      izan salleh : blog kedua tu buat cz nk ganti blog ni..xleh nk bukak bberapa hari yg lepas..huhu..