• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Aku ke ko makan dengan Lisa Surihani??? Percaya lah...

    Nov 14, 2010

    Salam...
    sempat tol aku mengupdate kan...
    kepala tgh kembang blaja hydrology ( ayat member aku ni )
    byk sgt la weyh yg masuk exam...
    sampai rasa nk temuntah ...

    k2 aku x nk cite pasal exam..
    tp nak cite pasal
    aku dapat makan bersama Lisa Surihani
    haaaa...jgn xpercaya...
    tolong jangan percaya k...hahhaa

    Aku saje nk tolong Lisa Surihani promote video yg aku dpt dr fb dia...
    jom teropong...



    video

    kalau kata lah kan..
    video ni xberfungsi..
    klik sini LISA

    Ok..yg mulut melopong tu tgk lisa ..
    tolong tutup..
    nannti bukan aje lalat masuk~..
    tahi cicak pon boleh masuk...


    nota kaki : Aku saje tlg promot..aku malas nk join..cz aku xgune pon bende2 alah2 lipstik2 or lip ice ke ..lip bum ke..lip lop ke..lansung x pkai k..so dengan secara rasminya aku x leh masuk bertanding...hahah...goood luck! ~_~ mari sambung study

    5 Mereka yg baik:

    1. pN.rOs said...:

      tumpang tengok video...

    1. shapoji said...:

      tgok lisa jer ingat housemates aku sorang tuh....lisa maniac....hari2 tgok vblog dier....

    1. Que said...:

      boring lisa ni..

    1. ieya said...:

      ieya pun tak pakai lipstik,lip ice segale niee..bibir sensetipp sangat.huuu~