• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Kurang ghairah

    Nov 18, 2010
    Salam....
    sejuk tul hari ni..
    melepak dirumah dikala sejuk..
    hujan diluar rumah..


    dok depan tv ..
    tgk muvie Goal! .....

    pe yg aku maksudkn ghairah disni adalah bukan sesuatu yg lucu..
    atau lebih tepat lucah....
    yg aku maksudkan adalah..
    sambutan hari raya aidiladha kat tempat aku xseghairah dolu2...

    kalau dulu2 pas blk smbahyg raya..
    makan bersama family.. ( yg ni mmg wajib...setiap pg raya tuk family aku )
    g tgk lembu or kambing kene sembelih...
    teringat zaman kanak2...

    Jangan x percaya k ..
    rumah aku belum dapat daging korban lg..
    xtau lah knp..
    myb hujan kot..

    ade teka teki wajib di pagi aidiladha ...
    setiap tahun ayah aku akan tanya..
    Nak g tengok lembu sembelih kat mana??
    kalau dulu..
    ktorg jwab..kat masjid lah..rumah ustaz lah...
    tp sekarang...
    semua pandai mnjawab dah...
    lembu sembelih kat leher..heheh
    walaupon teka-teki tu dah basi..

    aku slalu ternanti-nanti ayah aku bg teka teki tu =)


    nota kaki : esok nak blk phg blk..buku..marilah kita balik UMP esok...dok umah makan tanpa henti..haha..not even open the book...so..kene cabut balik u dengan segera untuk stdy..pas abis exam..kite bercuti sepuas2nye ye!

    10 Mereka yg baik:

    1. jienz said...:

      hahahah
      abes paper trus blk u ke?

    1. niza said...:

      cumelll kambing...hiksss

    1. Hanis Azla said...:

      betullah, raya skrg dh x semeriah dulu..

    1. Aretikz said...:

      Raya raya dan raya.. Salam Aidiladha ^_^

    1. Uruchimaru @ kf said...:

      salam iduladha..

      skrg di UMP ka ni?

    1. Oong-ong said...:

      jienz : huhu..dah d kt u dah ni

      niza : hahaha...

      haniz azla : stuju..xmcm zaman kanak2 kite

      aretikz : selamat hari raya gak..hope x terlambat

      uruchimaru : salam ...yup..dah d kat ump dah ni

    1. Cikbelog said...:

      raya saya juga kurang ghairah..btw, salam aidiladha dan luck utx exam ya :)

    1. Sephi Sephia said...:

      Salam Aidiladha

      Sungguh Nurulain kata teka-teki tu klise tapi kelakar juga bila saya baca... =)

    1. hamzah ian said...:

      fuh.. selamat cuti lah.. raye abis

    1. Khairy said...:

      peh...bersihnya kambing tu...albino ke? hehe...

      tiap2 dapat teka-teki, kalau dapat jawab, dapat duit raya tak? hehe