• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dah lah besar.. Sedar2 lah oi..Yg kecik pon same

    Dec 6, 2010
    Salam..

    Besar!
    Berat pulak tu!

    Kecik!
    Kering plak tu!

    Untuk yang besar..
    Kau ingat kau besar..
    Satu jalan ko yg punye?
    Kau ingat kau bos ?

    Untuk yang kecik..
    Kau ingat jalan tu besar..
    orang nampak ko yg kecik2 ni.
    Senang2 ko nk mnyelit sane sini?


    aku baru lepas terbaca paper td...
    lambat kan aku baca..hahaa
    pg2 mana sempat nak baca paper ni..
    kalau sempat pon..
    sempat jeling muka depan paper je..

    Pasal kemalangan truck yg meragut nyawa 5 orang..
    aku xnak salah kan yg besar atau kecik..
    same je..
    drive elok2 lah wei~~

    ngantuk behenti~
    penat berehat~

    Ha..untuk penumpang2 pulak..
    jgn sibuk nak buat taik mata je kalau dok belakang tu...
    teman lah si pemandu...
    beborak ke..mengumpat ke..opss..mgumpat x mo..


    nota kaki : Takziah pada keluarga yg terkorban..selamat tahun baru aku ucapkan

    8 Mereka yg baik:

    1. Afiq Din said...:

      ingtlah org tersayang...

    1. hans said...:

      yups....
      kadang2 faktor kemalangan dari diri sendiri juga

      P/S : 5 Gaya Rambut Mengikut Zaman

    1. S..U..D..@..I..S said...:

      kalau tanya yang besar, sure kecik yang salah begitu juga kalau tanya yang kecik....
      siapakah saksi kesalahan

      berhemah dijalan raya, senangucap nak patuh payah

    1. noona said...:

      si isteri pun sama...jangan asyik tido jer kat tepiii...

    1. nora said...:

      takmo2 takmo marah2 senyum sikit

    1. Yana said...:

      setuju entry nih :)

    1. Mohd Izuddin said...:

      Dia fikir die besar die hebat! huhu setuju sgt en3 ni:)

    1. Cempakamelati said...:

      Kecik ke besar se, semua kena hati-hati di jalan raya..baru tak de kemalangan.