• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dunia blogger dah macam dunia artis2 jugak..

    Dec 11, 2010
    Salam..
    sementara berukband aku yg comel ni tgh baik..
    aku cepat2 mau update...
    cite pasal ape ek ptg2 ni..

    Aku baru je lepas bw yg x seberapa..
    antara entry yg aku baca..
    Blogger Baru Pilihan 2010..
    Aku nak masuk gak sbenarnya..
    tp blog aku ni dilahirkan pada 22.2.2009

    2009 .... tertua la plak...
    anugerah blogger baru pilihan ni..
    macam anugerah lagu baru popular.. ala2 AJL gitu...
    Lepas tu ada plak..
    blogger popular2...

    x ke macam dunia artis2 gitu??
    cuma kami sebagai blogger ni xd lah muka kitaorg kat tv
    macam artis2 gitu...

    Pastu aku ada terbaca lah satu entry ni..
    ade komen...
    " Kami sebagai blogger..berblogging..hanya suka2 bukan mencari populariti..atau kemewahan semata.." ( ini blogger punya )

    " Kami sebagai artis...menyanyi..berlakon...hanya untuk kepuasan diri dan menghiburkan peminat semata ( ini artis2 nye ayat )


    Terus terang aku katakan disini..
    aku berblog untuk berkongsi..
    dan ini aku punya blog..
    suka hati lah aku nak buat ape pon..hehe
    mencari side income ( nuffnnag semestinya )
    percaya atau tidak..
    dah 2 tahun berblogging..
    aku baru terhegeh2 nak dapat 1st cek dr En Nuffnang $$$$..

    itu saja..sekian..

    berapa banyak 1st cek aku?

    NO COMMENT !


    9 Mereka yg baik:

    1. princeduyong said...:

      tahniah tahniah...akhirnya...biar apa org kata...

    1. jienz said...:

      teeeeeeeettttt...sem dpn blanje! :P

    1. Oong-ong said...:

      princeduyong : itu lah..akhirnya penantian berkakhir...

      jienz : haha..sy tiada membuat apa2 janji seperti bibik sy

    1. atty's said...:

      salam..mesti leh tahan gak nie $$$

    1. mary ann ;) said...:

      bestnye dapat income..saya nuffnang pun tak reti guna..just tempek je kt belog tuh..hahaha

    1. Lady Fine said...:

      samelah..berblogging just for fun:p

    1. hans said...:

      hahahahaa
      kalau dah femes jadi lah blogger artis
      hohohooho

      Jom Tengok Entry Terdahulu

      P/S : Download OST Lagu Tema Putera Katak - Ku Gembira

      P/S : Download Filem : Estet

      P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

    1. Aretikz said...:

      Saya bukan artis.. tapi saya nsem.. eh? haha..
      Besa lah tu.. dengan aku2 sekali terikut.. haha.. yang penting.. saya setuju dengan nia.. perkongsian ^_^

    1. Aretikz said...:

      Nia. Saya tag anda dalam bloglarian.. jangan nak lari yek? hehe.. ini link nya..

      http://segalaceritera.com/atik/2010/12/16/kudaku-lari-gagah-berani/