• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Lari-lari macam ni boleh kurus ke?

    Dec 28, 2010
    Penat dok lari-lari dari perasaan sendiri..opsss..bukan nk cite pasal hati..tp nak cite pasal aku kene tag..berkurun dah k tag ni..disebabkan berukaband aku ni lembap mcm patrick..so baru lah aku nak update ni hah....

    Aku kene tag oleh tuan punye blog berURL http://segalaceritera.com/atik/ klik2 lah sini.. dalam belog beliau, beliau akan cerita pape saje selagi yg boleh..ini kerana blog beliau bernama Segala Ceritera ...

    Berlari cara ni pasti nya lah kan xkan kurus..tp poket atau beg duit kite boleh jadi penuh..hahah... sebabnya selepas berlari-lari ke blog orang..orang akan berlari-lari ke blog korang plak..x gitu.. give and take lah kan.. Tp silap2 haribulan kalau ko dok mengadap je lari2 depan lappy ni..silap2 bleh gemuk k...mana x nye x gerak2..gerak pon g makan..pastu melepak balik..berblog lah cara yg sihat ye ..

    Kene lah berslogan pla..tidak lebih dari 30 patah perkataan..... S e s u n g g u h n y e a k u s u k e b e r b l o g s e b a b a k u s u k e b u a t d u i t ....hahaha..jujur x aku???

    nota kaki : selesai lah sudah 1 hutang~

    6 Mereka yg baik:

    1. J.M.R said...:

      nice auto song_)

    1. mary ann ;) said...:

      hai dear..jom kms kini komen utk bloglist sy yer

      http://mynameismryna.blogspot.com/2010/12/rombakan-bloglist-cik-mary-take-note.html

      ;)

    1. Freaky said...:

      Bole jugak ye lari2 cetu ?

    1. sayaSHANsayaROUSHAN said...:

      jangan mkn kurus lah hehe

    1. Aretikz said...:

      hehe.. lmbat pula komen.. ahakz.. anyway thanx sal menjalani tag itu ^_^