• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Aku nak balik kampung lah wei

    Sep 3, 2010
    Salam...
    ni kad raya tuk korg...
    aku nak balik kg dah ptg ni..
    doakan perjalanan aku berjalan lancar ye..
    selamat sampai jumpe ayahanda dan bonda tercinta..

    Aku awal sgt ke pos kad raya ni kat korg?
    aku takut x terpost je nnt..
    cz aku nye broadband dah kene potong..
    cz x byr bil...haha..

    aku ingat nk g bayar..
    tp xtau lah..
    macam malas je..
    sbb tu post awal2..
    aku cuti 2 minggu bermula esok..
    jgn jeles hahahah

    k aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri..
    Maaf zahir dan batin.
    sepanjang perkenalan kite di alam maya dan nyata ...
    pada yang balik kg naik kete tu..
    berhati2 dijalan raya...
    ingatlah org yg tersayang smasa mmndu...

    pada yg naik bus macam aku ni..
    kite tido je lah hahhaa...
    xleh lah tdo sgt..
    kdg2 kene gak teman driver tu memandu..
    nak2 kalau bus malam..
    k..selamat sampai ke kampung halaman semua...
    wasalam..

    5 Mereka yg baik:

    1. Cik Bucken said...:

      nak kad rayeee
      heheh
      nantikan kad raye cik bucken jugeee :D

    1. nabilah said...:

      selamat pulang ke kampung....waaa...buatkan saya pun tak sabar nak pulang ke kampung...

    1. bardboo said...:

      balik kg elok2 yer.. =)

    1. nur aisya humaira said...:

      wahh,syoknye da blk kampg...
      selamat ari raye ye...;)

    1. niny said...:

      selamat pulang ke kg ye nia! have fun with your family! :D