• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dinner fakulti + Openhouse

    Sep 26, 2010
    Salam hari minggu..
    setelah 2 hari sedikit bz dengan dinner dan open house..
    aku kembali bz dengan assigmnt2 plak..hihihi...
    wlwpon tajuk entry ni adalah dinner fakulti + open house..
    aku nak cite pasalah open house dulu..

    open house pada hari sabtu..
    bertempat di rumah rumate ku insyirah...
    6 buah kete dan 2 biji motor..
    dah macam bwk rombongan meminang lagaknya...haha
    makan alhamdullillah kenyang...
    errkkkk!!!
    hah..kan kenyang tu...
    thankz to syira and family's






    Dinner fakulti plak..
    Fakulti kejuruteraan awam dan alam sekitar...
    bertemakan international culture..
    aku x ikut tema pon..
    aku pakai ape yg aku rase selesa dan nmpak lain dr lain sikit je dr biase...
    bertempat di Hotel Ms Garden Kuantan..
    ok..xnk komen pape...
    yg best nye..bergambar je lah aku rasa..


    ni lah ballroom nye

    aku dikelilingi mereka yg berpkaian glamarous gitu..

    aku diapit oleh rumate2 ku
    ok..that's all...
    2 hari yg agak memenatkan tetapi hepi....



    2 Mereka yg baik:

    1. CIK TOM said...:

      bestnye open house dpt makan fre..hehe...woow macho la nia..kui3...

    1. Qastalani® said...:

      Dalam FB pun nampak photo korang. Stylo dan meriah. Zaman sy dulu(pioneer Civil Eng time UMP msh lg KUKTEM), 60 degree dan 30++ diploma saje..

      pakai baju pun biasa2 saje.

      Entry terkini ahkak: "Khazanah Alam"