• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Kepada blogger2 semua

    Sep 23, 2010
    Salam..
    selamat hari raya ke-6
    mcam mana raya?
    bape kilo naik berat bdan?

    huhuhu...
    raya pertama sudah tentu makan tanpa henti..
    sebab masa tulah semua org sibuk nak menghidang
    rendang..serunding..ketupat..lemang....
    aish..macam2 ade...
    air pulak macam2 warne...
    merah..hitam..cokalt..oren..
    bergas..berpanas..bersejuk...hehehe

    betul2 tidak sihat diet pemakanan masa raya..
    bg aku xpe..
    sehari je..hehe
    pas raya nnt dah blk hostel..
    cover balik tu semua dengan berpose sunat dan pose ganti skali..

    blogger2 semua cuti bape hari sebgai seorang blogger?
    traffic jatuh mnjunam masa hari raya..
    tp x kisah mana pn..
    cz raya setahun sekali...
    ada lagi ke blogger yg bercuti?

    8 Mereka yg baik:

    1. Thristhan said...:

      Selamat Hari Raya :)

    1. Gen Fujita said...:

      saya cuma cuti dari blogwalking je, tapi blog entry tetap jalan, raya-raya blog pun kena jalan jugak, he he he...

    1. ika said...:

      selamat Hari Raya,,,
      kita tak raya pon cuti lame jgk heee

    1. SyAmSuL AnUaR said...:

      SELAMAT HARI RAYE...
      Kene keje...(-_-) WaWaaa.=(

    1. jienz said...:

      de ari blogger sedunia kot..kt mne ntah..xpegi ke ain?

    1. sumpit said...:

      wah beraya sakan kita tahun nimeh la sini

    1. diriku said...:

      berat bdn mkin turun..he2

    1. Ourbloggerlists said...:

      You can do an autopost blog while u are on vacation.. It really helps to maintain your traffic and also your readers.