• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Aduhai AJL 25

    Jan 10, 2011
    Kau tengok AJL?? AJL tahun ni? Alah..AJL 25...Aku ngan rumate aku.. terpaksa buat pilihan antara AJL 25 and Ngangkung...Tapi kitorang pilih AJL 25...Dengan internet nye yg tersekat2.. kejap2 mulut2 artis ternganga bile tenet stuck...mcm ni..



    Pastu bile tenet ok..lirik tibe2 timing bersepah-sepah lagu die...tapi dengan semangat.. teruskan jugak...Aku bengang x dapat nak tengok Hujan buat performance...xpe2..sok aku cari tempat nk downloadnye...aku x harap pon hujan menang..tp kalau menang pon apa salahnye kan..hahaha...


    kamu tetap pemenang dihati aku..

    ok sambung balik cite...tengok persembahan 3 kak diva kita.. Kak Pah..kak ct and kak ziana.. Tang kak pah..awat muka nmpak lain mcm je...kak ct ... wuyooo~~ kurus macam zaman2 anak dara dulu.. Kak ziana..erm..no komen kot...ok je...mantap mcm biasa..

    Sebelum terlupa..pengacara malam ni pon macam x best je..patut tukar orang lain setiap tahun..kalau x lawak sama je... Semua persembahan tangkap muat je..xd yg mampu buat bulu hidung aku dan rumate2 ku naik pun..ni kan plak nak bulu roma kitaorang naik...

    Saat2 yg ditunggukan bile pemenang2 diumumkan...mcm yg aku ckp td..internet stuck2..time faizal tahir menang..xpelah..bg chance...pastu hafiz plak vokal..ok..bagi lah jugakkan.. pastu yg lain2 aku xdgr nama..terus naik pemenang2 die...hahaha....cz tenet cm buduh!

    aku nye pilihan...tuk menang malam ni..tp apa kan daya...x menang semuanya.. Drama King je menang...





    Xpe2 aku x salahkan Ana Rafali sebab die menang..sebab bukan die tau die nk menang pon.. aku xsalahkan AJL pon cz video stuck2...cz tenet yg hebat sgt kan hostel ni...

    nota kaki : Ngangkung patut menang malam tadi..xgitu rumate2 aku!!!

    10 Mereka yg baik:

    1. inn_syira said...:

      mmg pn...
      ptt tgk ngangkung je td...
      xd r kuciwe...
      huhuhu

    1. areripe said...:

      haha, tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia?
      faizal tahir la rasanya. vokal mantap bagai!

    1. Adam 'Amar said...:

      betul3...muka kak pah cm pelik..heee~

    1. Firdaus Life said...:

      aku x kenal pon sape si juara tu. haha adoi.. klik2 digi

    1. blog-tips-kurus said...:

      Keputusan=muktamad! hihi:)

    1. ijam ismail said...:

      huhu...kak pah..kak pah..
      ape2 pun dato ct ttp cantek..
      hehe...
      =)

    1. umar yg cute said...:

      yeyyyy kekasih umar menang ana raffali i <3 u forever hehhee <3

    1. ghost said...:

      aku tak menyesal dan salahkan FA CUP bila aku tak berada depan skrin melayan AJL 25...takde mengujakan.hihi

    1. Phantom said...:

      tgh tgk AJL pukul 11.15 camtu masuk tidur,ngantukkk

      last2 result,tanya kwn kat sekolah besok