• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor nak 10 anak

    Jan 9, 2011

    KUALA LUMPUR - Angkasawan Negara, Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha bakal bergelar bapa tidak lama lagi apabila isterinya, Dr. Halina Mohd. Yunos disahkan mengandung bayi sulung mereka.

    Sheikh Muszaphar yang mengesahkan hal itu memberitahu, beliau bersama isteri serta keluarga kedua-dua belah pihak cukup gembira dengan perkhabaran tersebut.

    "Sukar untuk saya gambarkan perasaan tetapi saya bersyukur dengan zuriat daripada Allah dan ini hadiah yang terbaik untuk kami," katanya ketika dihubungi Kosmo! Ahad semalam.

    Sheikh Muszaphar dan Halina selamat diijabkabulkan pada majlis yang penuh gilang- gemilang di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 10 Oktober 2010.

    Menurut beliau, kandungan Halina kini berusia 12 minggu dan keadaan kesihatan isterinya baik dan tidak banyak kerenah.

    Beliau mengimpikan untuk dikurniakan anak yang ramai.

    "Kalau boleh saya nak 10 orang anak,'' kata Sheikh Muszaphar.

    Kredit to KOSMO

    10 Mereka yg baik:

    1. uncle said...:

      ke angkassa dia sanggup..setakat 10 anak tu enteng jer..hihih..gagah perkasa lah katakann..

    1. Daniela said...:

      giler 10 huhu pe2 pun semoga epy poreber!!

    1. RuSh D said...:

      buat anak tue bagus..tp kena ler jaga btol2..jgn tak terjaga sudah..huhuhuh...

    1. Illiana Hidayah said...:

      dr haslina ni sangat cantekkk!!!!

    1. As Yusra said...:

      sweetnyer...^____^

    1. zuhanismohamed said...:

      wah..ramai nya 10 org ni..he he

    1. FasiHaH SupiaN said...:

      sweet je...10 org..gambar budak tu pun comel...hehe

    1. sAyOobAeQ said...:

      haha kite tgk bisakah mereka

    1. Firdaus Kasim said...:

      10 anak takpe, jgn 10 bini baru sudah.. haha