• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Belog aku..belog aku lah...

    Jan 25, 2011
    Salam...dah lama dah sebenarnya aku simpan tag ni..nak buat jeruk lah katakan..nasib baik x basi.. x basi ke? x rasenye..kan..kan?...


    1. Nama Belog dan Kenapa anda letak nama itu

    Nia_oii_voice : Nia tu aku amik dari nama aku...AIN...sila baca dari belakang..so jadi lah NIA ... Oii tu plak nama panggilan aku oleh member2 c-pot clanzz...nampak macam kurang ajarkan Oii!!! tp bagi aku..nickname ni lah yg paling nice aku pernah dapat..voice tu means suara...even korang x dgr suara aku kat blog ni..tp penulisan aku dalam blog ni..adalah suara-suara sumbang aku~

    2. URL belog anda dan dari mana datangnya idea itu
    aggreable : Bermaksud persetujuan...persepakatan...aku amik dari majalah yang aku pernah buat dengan member matrik aku dlu shoot..bende2 ni semua kira macam sweet sour memory aku..

    3. Apakah kaedah dalam penulisan belog anda?
    Cara penulisan aku..sempoi..kadang2 aku akan copy 1 artikal tu ..pastu aku akan komen ikut akunye pandangan mata kepala hotak aku ni..pernah nak berkarya dalam English..tp raase x berapa yakin lagi..mybe one day nnt..sape tau kan


    4. Apa perasaan anda bila tengok belog orang cantik dan menarik sedangkan belog anda tidak.

    UUuuuuyooo!!! catiknya belog die...tp belog aku lagi cantik even ramai orang kata ganas.. Pemilik belog ni x ganas mana pon..layout just a layout..not my identiti..hehe

    5. Bilakah belog anda diwujudkan?

    Belog ni wujud pada tahun ke 2000 tahun yg dulu..hah.yg ni tipu..gila-gila punye tipu~~...belog aku yg merah hitam berdarah ni wujud pada 22.2.2009...

    6. Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower belog anda?
    Alamak..soalan cepu emas dan gangsa ni...aku x sure lah..papepon thankz korang follow blog aku..

    1 Mereka yg baik:

    1. Amiey White said...:

      Nmpk rajinlah sikit selesaikan , nak tahu amiey nya tag banyak sampai sekarang x selesai -.-"

      (rasa bersalah)