• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Sape yg pernah cashout earning

    Jan 30, 2011
    Salam..semalam aku dok check email..ade email dr HSBC pasal earning yang aku dah cashout bulan lepas...so ni first time aku cashout..

    so aku nak tnye lah..cek nuffnang tengah ondaway ke?


    Sebab aku check plak kat nuffnang..cashout aku yg bernilai RM***.** tu status die dah send...

    lagi satu soalan..nak cashkan cek..kene g bank HSBC jugak ke??



    p/s : orang baru nak blaja bermain dengan cek2 ni..tolong lah bagi tunjuk ajar ye

    13 Mereka yg baik:

    1. kakngah said...:

      haah.. tggu je cek samapi ikut alamat.

      tak yah g hsbc de. ko bnk in dlm akaun bnk ko tak kira bnk apa. rasanya tak blh cash kn cek tu sbb itu akaun payee only.. kalau tak silap aku la..

    1. ASSOYFINGER67 said...:

      yelah..dah send out rasanya...
      cek tu kao boleh bank in mana2 bank yang kao gunalah...3 hari masukler...tulis no a/c,tel kat belakang...ada kolum tu isi jer....

    1. Along Usop said...:

      langsung tak penah dpat nuffnang earning.. =p
      untunglah die..

    1. Puteri Iqa Izyan said...:

      hoho..takut pulak rase nk cashout.

      tak pandai jugak =.=

    1. Mama Hanim said...:

      tggu cek tu smp dlm sebulan biasanya.. gi bnk in ikut acc bank sndri.. plg lama pn 3 hari dh jd duit la.. tahniah..


      (Gambar) Mayat Bayi Bertali Pusat, Uri Ditemui Dlm Longkang Di Tmn Mekar Ayer Hitam Batu Pahat Johor

    1. Aimifiqa said...:

      pending jgak, tgh tggu earning. tapi x taw ape2 pun psal ni. kalo da taw bgtaw ye. =P

    1. Afiq Bukhari said...:

      yup cek tu otw.. tunggu je, sat lagi sampai la tu :)

    1. kiz said...:

      btol tu..mana2 pun bleh...

    1. Amelia said...:

      sy xtau pape psl ni..haha

    1. iem said...:

      xkasah nk cashkan kt bank mane2 pun jnji ko ad acc bank 2..
      congrazt dah dapat duit

    1. asyrafclockup555 said...:

      sme la... dia tulis sent gak.... baru semalam cek... beberape ari ni sampai la kot...

    1. nurul rasya said...:

      saya pun baru nak cashout