• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Ade lambang kemenangan zionis dalam program pc or lappy korang

    Jun 1, 2010

    Salam..
    saje nak berkongsi..
    aku dapat dari member..
    thankz to mufidah..

    sila ikut langkah di bawah untuk melihat kebenaran yg telah aku lihat



    di dalam komputer kita ada menyimpan
    lambang zionis. tak percaya? lihatdisini C:\ProgramFiles\Microsoft
    Office\MEDIA\CAGCAT10\J0285926.WMF
    tolong delete file ni..fotokemenangan lambang zionis..harap hebahkan.


    aku dah check..
    mmg ade..
    dan aku terus mendelete..
    anda bile lagi ?

    sama2 kita prihatin terhadap ape yg berlaku pada saudara islam yg lain
    walaupon hal ini tidak berlaku di negara kita..
    tak terbayang bagaimana klw hal tersebut berlaku di negara kita
    mintak dijauhkan Allah..

    5 Mereka yg baik:

    1. Eciz said...:

      ohh saya tade. hehe

    1. paan said...:

      aku pun dah check , tapi xde la....so , xdapat nak bagi sokongan...

    1. rossa alina said...:

      a'ah la....ade..da delete dah...huhuhu...nk copy bley?uhuk..uhuk.. ;p

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      huhu..rossa alina..sila lah copy..pe salahnye berkongsi =)

    1. pinkyytia said...:

      nk copy bole ?
      utk pengetahuan owg rmi yg still xtawu!
      sebar2kan. :)