• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Cerita seorang teman

    Jun 8, 2010
    Aku ade member..lelaki..not mybf...mrh en hati aku nnt.. Kwn yg aku kenal..bukan disekolah..bukan di matrik dan bukan di universiti.. Kami kenal secara kebetulan.. Aku agak tertarik dengan jln cerita hidup nya.. Dia disahkan mengidap kanser paru-paru 4 tahun yang lalu..
    Siape kate orang sakit kanser xleh hidup lama? he did.. Dari kecik hidupnye x seperti kanak2 yang lain..cz die ade asma.. Tiada sukan dalam kamus hidupnya.. Dia datang dari keluarga yang mewah.. tp seperti yang selalu diakatakannya.. " duit melambak tp aku xleh nak rasai hidup ini macam orang lain "

    Semasa kanser die pada tahap yg tidak mmbahayakan..die ada kenal seorang perempuan.. Mereka couple for one year..then bile sakit die makin kronik dan semakin teruk..die buat perempuan tu benci kat die sampai perempuan tu mintak dilepaskan.. Hubungan mereka tidak terputus terus.. cz aku rase dalam hati mereka masih ada taman.. Putus dan sambung..itu lah hubungan mereka.. cz die x bape yakin dengan diri die wlwpon dlm mase yg same die masih lagi buat kimo ambil ubat..

    Perempuan tu tak pernah tau tntang penyakit die..mereka leh dikatakan hubngan jaarak jauh.. tidak pernah berjumpa pon.. aku pon agak pelik..macam ne ikatan hati mereka amat kuat sehingga lah aku dapat tau baru2 ni mereka berhubung kembali..

    bersambung ...

    nota kaki : hargai ape yang kita ade skrg..

    2 Mereka yg baik:

    1. Ahmad Tajuddin Abdullah said...:

      huhu,sadis...macam 1 litre of tears la pulak...

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      huhu..agak lah..tp 1 litre of tears tu kondisi nye lain..lagi dasyat dr mmber aku ni..