• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Sejak2 dah d fb ni..aku lupekan si dia

    Jun 17, 2010

    Salam...
    dekat sebulan kot aku x melihat senyumannye yang menyala-nyala..
    dekat sebulan aku x mnggerakkan jari2 aku kat die
    yelah..sejak2 ade fb ni..
    malas dah nk layan die

    kalau dulu..
    dia lah yg pertama on
    bile on je..
    aku akan belek2 pe yang ade..
    berborak2 ngan die

    tp skrg..
    asyik2 fb..
    bukan dia sorang je aku lupekan..

    skype ...
    oovoo ...
    email ...

    dan dia yang aku maksudkan adalah Ym! hehe...

    p/s : tgh on ym..jom chat =)




    4 Mereka yg baik:

    1. ayin~weeweet said...:

      huwaaa ayat baek punya ek hahaha

    1. ceritasekupang said...:

      aku juga telah melupakan fs dan myspace...hehe..

    1. Hasrol Nizam said...:

      haha..nape tak bukak?

    1. fndrocka said...:

      fesbuk ni jelas skali berjaya menenggelamkan YM..

      YM dah tak zaman.huhu