• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Alahai ariel peterpan and luna..

    Jun 7, 2010

    JAKARTA - Pasangan selebriti Indonesia, Luna Maya dan Nazriel Irham atau Ariel menafikan bahawa video lucah yang tersebar di internet baru-baru ini adalah perbuatan mereka, lapor akhbar Kompas semalam.

    Namun, penafian tersebut bukan diluahkan daripada mulut mereka sendiri.

    Baik Luna, mahupun Ariel masih berdiam diri setiap kali pihak media Indonesia meminta mereka mengulas mengenai klip video kontroversi itu.

    Penafian itu sebaliknya, dinyatakan oleh Setiausaha Perusahaan Syarikat PT Unilever, Sancoyo Antarikso selaku penerbit iklan sabun kecantikan Lux yang mengupah mereka sebagai bintang iklan terbaru Lux.

    Beliau membuat kenyataan berkenaan untuk menjawab pertanyaan mengenainya oleh pihak atasan PT Unilever.

    Sancoyo berkata, Luna dan Ariel mendakwa bahawa video seks yang beredar di dunia siber itu dihasilkan melalui teknik pertindihan gambar.

    "Kami menerima kenyataan bertulis daripada pihak Luna Maya dan Ariel bahawa video itu adalah rekaan semata-mata" kata Sancoyo di Jakarta, semalam. - Agensi

    nota kaki : sumber kosmo


    nota kaki : semua sibuk dengan isu israel..korang sibuk plak pasal isu katil ni ek


    3 Mereka yg baik:

    1. nirelwof said...:

      was was nak percaya dgn kosmo....byk khabar angin jer...
      huhuhu

    1. fndrocka said...:

      banyak pentunjuk2 yang mcm membuktikan video lucah tu asli

      Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

    1. Anonymous said...:

      khabar angin apa? it's true.. tak caya? tengok ler sendiri.. luna mcm pro sangat, yg kesiannya ariel peterporn tak hebat mana...