• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Beras nasional dan peperiksaan wajib disekolah

    Jun 23, 2010
    Salam..aku baru je blk keje. Isu terbaru ditempat keje..dengar kate beras nasional akan dikurangkan pengeluarannya. Sape yang tak tau..beras nasional ni beras subsidi negara kita. Untuk mengurangkan beban rakyat. Tapi idea mengurangkan beras nasional ni aku rase kurang bernas. Memang beras2 ini dibeli oleh orang yang berkemampuan...oleh pendatang asing yang x sptutnye mndapat subsidi tersebut.

    Takkan nk beli beras sampai nk tengok slip gaji and kad pengenalan? baru2 ni kan ade..tunjuk surat nikah untuk beli beras..aku rase mengarut..

    Lagi satu isu..UPSR..PMR..akan dimansuhkan? ape cite..almaklum lah..aku kan keje malam..so x dpt nk tgk news..and paper pon malas nk bace..dengar2 org ckp je lah..selepas belajar 11 tahun disekolah baru nk ade peperiksaan besar? pelajar akan leka..

    aku rase sistem sekrang dah ok dah..ade pape pendapat? komen lah ek.. =)

    nota kaki : semakin mengarut

    1 Mereka yg baik:

    1. Hasrol Nizam said...:

      kadang2 kerajaan ni buat benda2 mengarut dan tak masuk akal jugak..ataupun kita yang fikir lebih2? hehe..