• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Giler busan..busan pon x giler

    Jan 9, 2010
    Salam..

    Aku kebosanan....boring sgt2...
    Patut nye minggu ni aku n romate aku g bersuka ria kat Gambang Resort..
    tp disebabkan anis ade kecemasan..
    shira plak g kl..
    datin plak ntah g mne2 ntah..
    terpakse lah ditangguhkan lg..

    boring tul dok bilik mengadap laptop 15 jam++++++..
    dayah romate aku sorg lagi..
    sibuk berkaraoke..
    lagu x bleh blah jiwang..
    kalah org yg dah berstatus in relationship ni..

    kogie plak..
    tido je die..
    aku nk mandikan die..
    tp malas melampau2 plak..
    sabar ye kogie..
    wangi lagi tu bau badan tu..hehe

    En hati sy..
    sibuk berpoya2...
    mentang2 jauh..
    xpe2..
    nnt u dh naik stdy..
    i plak berpoya-poya..
    :P

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................
    busan2~~~~~!!!!!
    nk kuar poket kosong..
    bile lah duit aku nk masuk ni...
    tau pe mak aku ckp bile aku ckp elaun TAPEM..
    xpelah..duit ayah bagi ritu ade lagi kan..
    xlame lg masuk lah tu..

    nge~~~ 2 mggu dah ni..
    tp xd sebarang berita pun...
    malam ni nye plan..
    tgk konsert amal..
    lame dh x beramalkan..
    so skali skala pe salahnye kan...

    cow..cin..cau...wasalam.....

    nota kaki : i found something yesterday..that thing make me feel uncomfortable.. can i put my self in that enviroment??? could i??

    0 Mereka yg baik: