• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Semua kawan

    Jan 27, 2010

    Semua kawan ade masa naik dan turun
    Dan kadangkala kita perlu meminta maaf
    Bukan tunggu org lain untuk melakukannya dulu
    Sebab kita x tau ape akan terjadi pada hari esok

    Kalau kita betul2 syg kawan kita
    Dan sanggup berkawan sehingga ke akhir nafas
    Kita patut bersyukur kerana kita mempunyai kawan
    Walaupun tidak seramai org lain kawan2 kita

    uhhhhhhuuu... saje amik feel romatik + sakit jiwa ptg2 ni..
    sakit pinggang pon ade..cz ttdo 2 jam++ kat lantai..adui...

    nota kaki : penat giler cz jadi model jalan Gambang ke Kuantan td..sape yg nmpak mcm aku kat tepi jln td..tu mmg aku~~

    3 Mereka yg baik:

    1. farae said...:

      pergh model apekah??

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      model jalan ke kuantann..hehe

    1. laila said...:

      wahhh gitu
      jd model gambang tak ajak punnn
      :p