• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dua DNA lelaki dalam dubur?

    Jun 4, 2010

    KUALA LUMPUR - Laporan klinikal dan laporan kimia berhubung sampel yang diambil daripada dubur Mohd. Saiful Azlan Bukhari mengesahkan kewujudan air mani dan DNA dua lelaki yang menunjukkan berlaku kemasukan zakar ke dalam dubur pengadu.

    Perkara itu disahkan pakar bedah am Hospital Kuala Lumpur (HKL), Dr. Mohd. Razali Ibrahim selaku saksi pendakwaan kedua yang memberi keterangan dalam perbicaraan liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi di sini semalam.

    Razali merupakan antara tiga pakar perubatan yang menjalankan pemeriksaan serta mengambil sampel daripada dubur Mohd. Saiful ketika pengadu datang membuat pemeriksaan di HKL pada 28 Jun 2008.

    Beliau yang disoal Peguam Cara Negara 11, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden berkata, setelah meneliti kedua-dua laporan tersebut, beliau merumuskan ia adalah konsisten dengan cerita pengadu yang dirinya telah diliwat.

    "Dengan kedua-dua laporan ini sekarang, saya boleh katakan adanya kemasukan zakar dalam dubur pengadu walaupun tiada sebarang kecederaan, trauma atau kesan koyakan pada duburnya disebabkan penggunaan pelincir," katanya yang baru semalam ditunjukkan dengan laporan kimia tersebut oleh pihak pendakwaan.


    nota kaki : no komen..klw anda nak komen..sile lah.. =P


    7 Mereka yg baik:

    1. sarah shafie said...:

      rse cm geli2 je..haha..

    1. kacang said...:

      geli plak bace.huhu

    1. ZR said...:

      tak reti nak komen pasai nie..tp adalah mengarut..

      [Urutan]

    1. MOFASAD said...:

      kalau air mana ke 3 gua syak frodo!!!!

    1. Scha Nazri said...:

      ewwww.
      saket betul mereka2 nie.