• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Bilik Aku kene WakenaBeb!!

    Aug 13, 2010

    Salam...
    korang mesti pernah tgk cite ni kan?
    Cite WakenaBeb!!
    kat Ntv7 klw aku x silap...
    kat tv3 pon ade gak..
    tp tajuk Bang2 Bom!!

    nak jadikan cite semalam...
    dalam jam 11.20++..
    ade sorg ni ketuk pintu dan masuk kebilik aku..
    aku tengah download muvie..
    sorg rumate aku tgh tido ( raksasa nama samaran )
    sorg rumate aku tgh dok depan laptop ( penjual sushi nama samaran )
    sorang lagi dok balik ( aultraman nama samaran )

    lebih kurang ni lah dialognye..
    direka oleh penjual sushi

    Pengsportcheck : Kami datang nak buat sportcheck ni... ( di g kat penjual sushi )

    penjual sushi
    :seys ke korag wat sportcheck???
    asal x gtau dolu??
    sempat ke nk nyorok nih??

    ( orang yg dtg sportcheck tu pakai ves kolej kediaman..member kiteorg juga..)

    Pengsportcheck : Betul lah ni aku serius.. Banyak nye @#$#$%$%$,@$^%^%^&,$%#%$# ( barang terlarang )

    Aku: syira!syira!syira! bgn r..ade sportcheck! ( dengan penuh risau )
    * monolog : ape lah xkan dorg nk bg tau klw nk wt sportcheck..smbil tgk2 kt penjual sushi

    Raksasa:arggggggggggggh kaco la ak tido.... ( dgn muka terkejutnye )

    Aultraman: haaaa?? (klo die de r td)

    Pengsportcheck : dah2!! kemas..ni &*^*&^%,&*&(*(&,$#%#$....asam2 jawa ni, cucur udang ni semua kemas bg kat bilik aku..sup campbells ni...masak dlu pastu hantar bilik aku ( sambil 2-3 org pengsportcheck x rasmi masuk dengan gelak2....)

    anyway bilik pengsportcheck ni mmg dekat je ngan bilik ktorg..

    kami sebilik : gelak giler r..serius ingat betul2...hahahhahaah....
    kami kene wakenaBeb!!!!!!!!!!!!!


    nota kaki : baru2 ni aku pernah mimpi bilik aku kene kompaun Rm300...hopefully dijauh kan

    9 Mereka yg baik:

    1. inn_syira said...:

      sies pas2 ngantuk ak ilang...
      penat gelakkn dayah...
      reaction yg sgt xleh blah...
      lurus gle...hahaha

    1. puteriqaizyan said...:

      hahaha...good! pengspotchekck tgh lapa agknye tuh..2 yg wat spotcek blik mmbe sdri sbb die tau blik mmbe die byk mknn..huhu

    1. nirelwof said...:

      nice prank...heheheh

    1. Miz CanisTaL said...:

      haha.. happening nya...

    1. apik pehe said...:

      hahaha...macam2 la..

    1. S..U..D..@..I..S said...:

      lawak2..adakah pengsportcheck akan datang kali ke2..hehehe

    1. KiN said...:

      haha...pengsportcheck 2 amek ksmpatan ek...haha.pasni bleh la wt kt membe.kekeke

    1. devoted lily♥ said...:

      hahah.. kena panggel adlin aman ramli ni..